تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اصلاح مصوبه ماینینگ؛ مشکل قاچاق بودن دستگاه‌های استخراج رفع شد.

با اصلاح شدن مصوبه ماینینگ، مشکل قاچاق بودن دستگاه‌های استخراج رفع شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ارزدیجیتال، با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از سوی کارگروه استخراج رمز ارز انجمن بلاکچین ایران، روز گذشته ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ در جلسه کمیته تخصصی کمیسیون اقتصاد، پیش‌نویس اصلاح مصوبه (پیشنهادی توسط معاونت حقوقی ریاست جمهوری) مبنی بر رفع مشکل تجهیزات موجود در داخل کشور، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این پیش نویس در ۷ بند ارائه شده بود که یک بند مربوط به تعرفه برق با محوریت وزارت نیرو، یک بند در خصوص نقل و انتقال رمزارزها با محوریت بانک مرکزی و بورس و ۵ بند در خصوص رفع مشکل قاچاق کالای دستگاه‌های استخراج بود.

برای تسریع و با توجه به‌ اولویت تعیین تکلیف دستگاه‌های موجود، بندهای مربوط به وزارت نیرو و بانک مرکزی حذف شد و ۵ بند رفع مشکلات تعزیراتی دستگاههای موجود به تصویب رسید. در ادامه، این مصوبه به کمیسیون اقتصاد دولت رفته و سپس به هیئت دولت می‌رود تا ابلاغ شود.

از اوایل سال ۹۸، هزاران دستگاه استخراج متعلق به فعالان ماینینگ در ایران با برچسب قاچاق توقیف شده است. حالا طبق این اصلاحیه، استخراج‌کنندگان می‌توانند برای پیگیری دستگاه‌های استخراج توقیف‌شده اقدام کنند.

 

 

 

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics