تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وزیر اقتصاد: دولت ارز دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد؛ بانک مرکزی و بورس مسئول جلوگیری از پول‌شویی

وزیر اقتصاد اعلام کرد دولت ارز دیجیتال را به رسمیت می‌شناسد و بانک مرکزی مکلف است ظرف سه ماه مقدمات تولید رمزارز را در کشور فراهم کند.

 

راهنمای خرید آگاهانه و قیمت موبایل و کالای دیجیتال

 

سواد مالی توانائی قضاوت آگاهانه و تصمیم گیری موثر درباره امورات مالی و مدیریت پول می باشد. مدیریت پول یکی از 4 ابعاد سواد مالی می باشد که شامل محورهای: 1. بخشش  2. سرمایه گذاری  3. پس انداز  و 4. مصرف برنامه ریزی شده (خرج/ خرید) است.  امروزه باپیشرفت تکنولوژی دستگاه های تلفن تبدیل به ابزاری شده اند که امکانات گوناگونی را در خود جای داده اند و باعث شده برندهای گوناگون باتوجه به  امکانات، نمای ظاهری، قیمت و ... به رقابت بپردازند. اگر قصد خرید یک تلفن همراه دارید در وهله اول بودجه خرید خود را مشخص نموده و سپس سعی کنید که به تناسب نیاز و احتیاجات خود گوشی مناسبی انتخاب نمایید. خرید خوب خریدی است که علاوه بر اینکه پاسخ گوی نیاز شما بوده با بودجه خرید شما نیز تناسب داشته باشد. در ادامه راهنمای خرید، انتخاب های موجود جهت خریدی بهینه ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

مصرف برنامه ریزی شده، خرج و خرید آگاهانه یکی از محورهای مدیریت پول بوده و از ابعاد سواد مالی است. تیم تولید محتوای حَسمان، با رویکرد افزایش سواد مالی پیشنهاداتی در جهت تصمیم گیری های هوشمندانه و آگاهانه در مسائل مالی به ویژه مخارج مالی ارائه می نماید.

درخرید هوشمندانه باید قیمت، برند، کیفیت، قایلبیت، نیاز، خواسته، سلیقه و بودجه خود را مد نظرقرار دهید.

فرصت بهینه و راهنمای خرید / سرمایه گذاری

مصرف برنامه ریزی شده، خرج و خرید آگاهانه یکی از محورهای مدیریت پول بوده و از ابعاد سواد مالی است. تیم تولید محتوای حَسمان، با رویکرد افزایش سواد مالی پیشنهاداتی در جهت تصمیم گیری های هوشمندانه و آگاهانه در مسائل مالی به ویژه مخارج مالی ارائه می نماید. درخرید هوشمندانه باید قیمت، برند، کیفیت، قایلبیت، نیاز، خواسته، سلیقه و بودجه خود را مد نظرقرار دهید. بنابراین هنگام خرید موبایل به عنوان یکی از کالاهای دیجیتال در بازار دیجیتال باید موارد زیر را در نظر گرفت تا خریدی آگاهانه و مناسب انجام شود:

  • بررسی نوع نیاز به موبایل برای تعیین نوع گوشی موبایل
  • بررسی گزینه های جایگزین برای موبایل برای مطمئن شدن از خرید مورد نظر
  • مطالعه راهنمای خرید موبایل برای داشتن اطلاعات لازم جهت خرید موفق
  • بررسی بودجه برای انتخاب مناسب خرید
  • مقایسه قیمت های ارائه شده در بازار در وب سایت های اینترنتی برای در دست داشتن نبض بازار با توجه به محبوبیت وبسایت. (در این زمینه سایت های زیر پیشنهاد می گردد)

 

 

مقایسه قیمت های موجود در فروشگاه های اینترنتی:

 

 

فروشگاه اینترنتی: دیجی کالا

store labal

فروشگاه اینترنتی شما...؟

قیمت، چیزی است که شما پرداخت می کنید. ارزش، چیزی است که شما به دست می آورید. بنابراین سعی کنید چیزی تهیه کنید که ارزش محصول از قیمت آن بیشتر باشد...

 


وارن بافت

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics