تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موافقت سازمان سینمایی با طرح «سینما خودرو»

منوچهر صفرخانی، کارگردان و بازیگر از موافقت سازمان سینمایی با طرح «سینما خودرو» خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، با ادامه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌های سینما، منوچهر صفرخانی کارگردان و بازیگر با ارسال نامه‌ای به سازمان سینمایی خواستار اجرای طرح «سینما خودرو» (Drive in cinema) برای کمک به اقتصاد سینماداران و صاحبان فیلم‌ها کرد که این نامه مورد موافقت این سازمان قرار گرفت. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

صفرخانی درباره اجرایی شدن این طرح پس از موافقت سازمان سینمایی و تائید مکان‌های نمایش فیلم، گفت: در حال حاضر برای اجرای این طرح مشغول تجهیز و راه‌اندازی سینماها در تهران و چند استان هستیم تا بتوانیم با «سینما اتومبیل» خدمت شایسته‌ای به صنعت سینما ارائه دهیم.

 

وی افزود: رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی کشور در صنعت سینما و اجرای دقیق گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله موارد مهم اجرایی شدن این طرح است. امیدوارم «سینما خودرو» ضمن ایجاد بستر مناسب برای گسترش سرگرمی سالم در جامعه، قدم کوچکی برای ادامه فعالیت و رشد سینمای کشور بردارد.

 

طرح سینمایی «سینما ماشین» حالا در اولین اقدام با مشارکت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و موسسه سینمایی نورتابان با نمایش تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا کلید خواهد خورد.

«سینما ماشین» از جمعه ۱۲ اردیبهشت به مدت یک هفته در دو سانس ۲۱ و ۲۳:۳۰ در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

این طرح تحت تدابیر بهداشتی و با مجوز و موافقت ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام خواهد گرفت.

 

بلیت فیلم سینمایی «خروج» در «سینما ماشین» از پنجشنبه صبح در سایت سینما تیکت به فروش خواهد رسید. 

 


منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics