تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سئوالات متداول در مورد حسابرسی در زمان شیوع کرونا

پرسش و پاسخ پیرامون حسابرسی در زمان شیوع کرونا به روایت مؤسسه حسابداران مالزی

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سازمان حسابرسی،  سئوالات متداول حسابرسان درخصوص نحوه انجام کار در شرایط شیوع ویروس کرونا از سوی مؤسسه حسابداران مالزی بصورت طبقه بندی پاسخ داده شده است.

 

ترجمه فارسی پرسش و پاسخ حسابرسی در زمان شیوع ویروس کرونا به همت واحد آموزش و تحقیقات سازمان حسابرسی توسط دکتر سیده سمانه شاهرخی انجام شده است.

 

متن مذکور از طریق فایل پیوست آماده بهره برداری می باشد.

 

http://drtaftiyan.com/uploaded_files/DCMS/wysiwyg/files/سوالات+متداول+در+مورد+حسابرسی+در+زمان+شیوع+کرونا.pdf

 

 

 

 

منبع خبر: سازمان حسابرسی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فاطمه جعفری |   1399/05/26 20:33:09   |
0     0
استانداردهای گزارشگری از جمله استانداردهای بین‌المللی حسابداری ،استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی و اصول عمومی پذیرفته‌شده حسابداری هر کشور باید به‌طور کامل رعایت شود. علاوه بر این، در پاسخ به چالش‌های حسابداری و حسابرسی که در اثر ویروس کرونا به وجود آمده، شرکت‌ها باید به‌صورت عملی و معقول، فراتر از این استانداردها عمل کنند.در صورت ایجاد هرگونه محدودیت در دسترسی به عدم دسترسی به اینترنت یا تلفن همراه، کدام موانع یا محدودیت برای اهداف تجاری سازمان فراهم خواهد شد؟
- آیا کارکنان شرکت آموزش لازم دیده اند که در صورت بروز یک فاجعه طبیعی چه کاری باید انجام دهند
- آیا مرکز داده های سازمان «Cloud» قادر به اجرای «چراغ روشن» در صورتی که هیچ یک از کارکنان قادر به حضور فیزیکی برای طولانی مدت نباشند، است؟
- چه فرایندها یا فعالیت های مهمی برای مشاغل قابل انتقال به یک مکان جایگزین قابل نظارت وجود دارد؟ پیامدهای مبتنی بر زمان یا مدت این انتقال بررسی شده است؟
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics