تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیل جذب سرمایه در شرکت‌های نوپا

شبکه کارگزاران تبادل فناوری رویدادهای فناورانه با عنوان "استارتاپ دمو" به منظور معرفی ایده‌ها و محصولات استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا به سرمایه‌گذاران را برگزار می‌کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، یکی از اهداف اصلی شبکه فن بازار ملی کمک به شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها است، تا آنها بتوانند با شرایط آسان‌تری به سرمایه مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. زیرا عدم توفیق برای جذب سرمایه می‌تواند به ناکامی تیم استارتاپی و شرکت فناور در رشد و ارائه محصول منتهی شود.

 

یکی از راهکارهای شبکه فن بازار معرفی شرکت‌های نوپا به شرکت‌های بزرگ و سرمایه گذاران است. شبکه فن بازار به همین منظور رویدادهای منظمی را برنامه‌ریزی کرده که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شوند. یکی از این رویدادهای "استارتاپ دمو" است. 

 

 

این رویداد  فرصتی را برای کار آفرینان، صاحبان ایده و ابتکارات و محصولات فناورانه ایجاد می‌کند تا با سرمایه گذاران احتمالی ملاقات کنند، نقطه نظرات خود را به آنها ارائه دهند و به سوالات آنها پاسخ دهند.

 

آموزش کار آفرینان برای انجام یک ارائه علمی و جذاب به سرمایه گذار از جمله خدماتی است که در این راستا انجام می‌گیرد. همچنین آماده سازی محتوای فنی کسب و کار برای آنان ، رایزنی با سرمایه گذاران و دعوت آنها به رویداد و  موارد متعدد دیگر از جمله وظایفی است که کارگزاران تخصصی شبکه فن بازار معاونت علمی انجام می‌دهند.

 

سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در شرکت‌های نوپا می‌توانند درخواست برگزاری چنین رویدادهای را به شبکه فن بازار ملی ارائه دهند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics