تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت مالی از واحدهای تولید محصولات بهداشتی

در راستای حمایت از واحدهای خانگی و خرد و کوچک تولید کننده محصولات بهداشتی و پزشکی، صندوق کارآفرینی امید تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات حمایتی پرداخت می کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، درباره اقدامات صورت گرفته صندوق در مقابله با کرونا و حمایت مالی از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: در چند ماه گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی مورد حمایت صندوق که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و پزشکی از قبیل مواد ضدعفونی کننده، البسه بیمارستانی، دستکش، کلاه طبی و ماسک فعالیت داشتند، شناسایی شدند و تسهیلات مورد نیاز برای افزایش تولیدات آنها اختصاص یافت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: تعدادی از واحدهای تولیدی که در زمینه پوشاک فعالیت می کردند نیز با گسترش کرونا فعالیت خود را به سمت تولید البسه بیمارستانی و ماسک های بهداشتی برده و در جهت تامین ملزومات کادر درمان اقدام کردند.

 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پیش بینی تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای هر واحد خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی می توانند با نظارت کمیته استانی و سلامت کرونا از تسهیلات صندوق بهره مند شوند.

 

نوراله‌زاده همچنین افزود: در راستای حمایت از شرکتهای تعاونی تولید کننده محصولات بهداشتی، تفاهم نامه چهارجانبه ای میان صندوق کارآفرینی امید، معاونت امور تعاون وزارت تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و بانک توسعه تعاون با هدف فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز تعاونی های تولید کننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده برای افزایش تولید به امضا رسیده است.

 

به گفته وی، از اسفند سال گذشته تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به منظور مقابله با کرونا در اختیار ۴۵ واحد فعال تولیدی در زمینه تولید محصولات بهداشتی و شوینده، ضدعفونی، ماسک و دستکش قرار گرفته است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics