تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

زرین‌پیکر: برای تامین هزینه زندگی میوه‌فروشی می‌کنم

قهرمان کشتی ساحلی کارگران جهان گفت: مبلغ قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر پایین است لذا به این خاطر برای تامین هزینه زندگی به میوه فروشی روی آوردم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، از روز گذشته  عکسی در فضای مجازی منتشر شده که یکی از کشتی‌گیران شناخته شده ایران در حال میوه‌فروشی با وانت است. این عکس متعلق به «حمیدرضا زرین‌پیکر» قهرمان کشتی آزاد ایران، دارنده مدال طلای کشتی ساحلی مسابقات ورزشی کارگران جهان در سال ۲۰۱۹ و عضو تیم کشتی آزاد ایران مال در رقابت‌های لیگ برتر بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

زرین‌پیکر سابقه حضور در پیکارهای کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ را نیز دارد. وی سال ۲۰۱۸ در جام باشگاههای جهان و همراه با تیم ستارگان ساری مقام سوم را کسب کرد. او در سال ۲۰۱۹ و در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در وزن ۷۹ کیلوگرم هفتم شد و در سال ۲۰۲۰ نیز در جام تختی و در شهر کرمانشاه به مقام سوم رسید.

 

این آزادکار کشتی ایران در توضیح این عکس اظهار داشت: ما هم مانند سایر اقشار جامعه نیاز به تامین هزینه برای زندگی داریم. همچنین شهریه دانشگاهم باید تامین شود. قرارداد کشتی‌گیران در لیگ برتر مانند فوتبال یا والیبال نیست بلکه مبلغ آن کم است و نمی‌تواند کفاف هزینه زندگی باشد لذا برای تامین مخارج خود به شغل آزاد روی آوردم و این عکس نیز متعلق به من است.

 

زرین‌پیکر خاطر نشان کرد:  در لیگ عضو تیم کشتی آزاد ایران مال بودم که عنوان قهرمانی کشور را به دست آوردم. در جام باشگاه‌های جهان نیز با تیم دانشگاه آزاد به بجنورد رفتم که در آن مسابقات تیم عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. اما برای حضور در جام باشگاه های جهان تنها ۱۵ میلیون گرفتم و این برای یک ورزشکار حرفه‌ای که هزینه تحصیل، زندگی و ورزش را بر عهده دارد خیلی کم است. باید به دنبال منبع درآمدی برای زندگی باشم.

 

قهرمان کشتی ساحلی کارگران جهان در پایان افزود: تمام تلاشم این است که بر قله افتخارات دنیا که همان المپیک است قرار بگیریم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد. با برطرف شدن خطر کرونا از سطح جهان مسابقات انتخابی شروع خواهد شد. اگر بتوانم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنم بدون شک تمام تلاشم این است که پرچم ایران را در آن تورنمنت بزرگ را به اهتزاز درآورم. وزن اصلی من در کشتی آزاد ۷۹ کیلوگرم است اما برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به وزن ۷۴ کیلوگرم خواهم رفت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics