تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سرمایه‌گذاری برای مقابله با پاندمی بعدی

سازمان جهانی بهداشت خواهان سرمایه‌گذاری کشورهای مختلف جهان روی سیستم‌های بهداشتی شد تا توانایی لازم را برای مقابله با پاندمی بعدی به دست آورند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، تدروس ادهانوم دبیرکل سازمان بهداشت جهامی در این رابطه گفت: پاندمی کووید۱۹ بالاخره تمام می‌شود،‌ اما وضعیت کسب و کارها به وضع سابق برنمی‌گردد. ما نمی‌توانیم برای مقابله با هراس ناشی از این وضعیت، منابع مالی را تامین کنیم ولی نباید از کسب آمادگی برای آینده غافل شویم. همزمان با واکنش نسبت به این پاندمی باید تلاش کنیم تا آماده مقابله با پاندمی بعدی باشیم.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ادهانوم معتقد است سرمایه‌گذاری امروز می‌تواند جان انسان‌ها را در آینده نجات دهد. به گفته وی سالانه حدود ۷.۵ تریلیون دلار در سراسر جهان صرف هزینه‌های سلامت می‌شود و این مبلغ تقریبا ۱۰ درصد از تولید ناخالص ملی جهان را تشکیل می‌دهد. این در حالی است که سرمایه‌گذاری برای مقابله با پاتوژن‌های جدید، از مدت‌ها قبل نادیده گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ویروس جدید کرونا تاکنون بیش از ۲۵۷ هزار نفر را به کام مرگ فرستاده و بیش از ۳.۶ میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است. به گفته ادهانوم با وجود کاهش شدت شیوع ویروس در اروپای غربی، هر روز موارد بیشتری از ابتلا به این ویروس در اروپای شرقی، آفریقا، آسیای جنوب شرقی، مدیترانه شرقی و آمریکا به ثبت می‌رسد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics