تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امتحانات دانشگاه الزهرا به صورت مجازی برگزار می‌شود

دانشگاه الزهرا (س) امتحانات پایان‌ ترم دانشجویان را به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا،  دانشگاه الزهرا، با ادامه روند تعطیلی‌های نیم‌سال جاری دانشگاه‌ها و ابلاغ بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم در خصوص امکان برگزاری آزمون‌های پایان ترم دانشجویان بصورت مجازی، دانشگاه الزهرا تمهیدات جدیدی را جهت برگزاری امتحانات پایان ترم کلیه مقاطع تحصیلی به شکل مجازی و غیرحضوری در صورت عدم بازگشایی دانشگاه‌ها تا پایان ترم تحصیلی جاری، اندیشیده است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 
در همین راستا، پیرو مصوبه شورای سیاستگذاری آموزش مجازی و با توجه به قابلیت‌های سامانه LMS و موافقت شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در رابطه با برگزاری امتحانات مجازی با استفاده از این سامانه، کارگاه الکترونیکی نحوه برگزاری آزمون مجازی برای اساتید به صورت آنلاین برگزار شد.
 
 
یادآور می شود؛ پس از ورود ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفندماه اقدام به برنامه ریزی و آموزش مجازی از طریق ۷۸۶ استاد، هشت هزار و ۵۵۵ دانشجو و دو هزار و ۲۴۹ درس‌ارائه شده در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک ( lms ) و کلاس‌های آموزش کرد.
 
 
بر همین اساس حدود ۳۵% از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب کردند و ۶۵% دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می‌کنند.
 
 
در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبرو شد، اساتید، کلاس‌های خود را همانند قبل با انسجام و بر اساس زمانبندی آموزشی دنبال کرده‌اند.
 
 
علی رغم اقدامات صورت گرفته تاکنون، این دانشگاه همواره نیز سعی در بکارگیری تدابیر بیشتر جهت مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی و غیرحضوری برای دانشجویان و اساتید را دارد.
 
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.
 
 
کیانوش جهانپور گفت: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین دو هزار و ۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics