تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

امکان رؤیت دستاورد دانشجویان فراهم شد

مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در سامانه آپدیت شده کارآموزی امکان رؤیت دستاورد دانشجویان در این دوره امکان‌پذیر است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر حسنعلی ازگلی با اعلام این خبر و با بیان اینکه امکانات بیشتری به این سامانه اضافه شده است، افزود: این سامانه قابلیتی را فراهم می‌کند که دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، واحدهای فزاینده کارآموز، پایش و مدیریت بهتری روی فرایند کارآموزی داشته باشند.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ازگلی گفت: نسخه جدید امکان گزارش‌گیری را برای مسئولان کارآموزی دانشگاه‌ها و مسئولان در واحدهای پذیرنده فراهم می‌کند و دانشجویان و دانشگاه‌ها می‌توانند تمام صنایع استان خود را در این سامانه ببینند و در خواست پذیرش و وقت‌گیری کنند تا در آن صنعت مشغول شوند.
 
وی افزود: در این سامانه امکان گزارش‌گیری کارآموزی یا رساله کارآموز وجود دارد که قابل آپلود است؛ همچنین در این سامانه آپدیت شده کیفیت دوره کارآموزی و دانشجو و در نهایت دستاوردهای این دوره قابل رؤیت است.
 
ازگلی با بیان اینکه در این سامانه ۳ کارتابل داریم، گفت: کارتابل‌ها مختص دانشجو، دانشگاه و صنایع یا واحدهای پذیرنده هستند.
 
وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا و آپدیت شدن نسخه جدید، ۵۱۰۰ درخواست جایابی از دانشجوهای سراسر کشور داشتیم و بیش از ۲ هزار دانشگاه و مرکز آموزش عالی کارتابل فعال دارند.
 
مدیرکل دفتر مرکزی ارتباط با صنعت خدمات فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: بیش از ۲۰ هزار صنعت کوچک، بزرگ و متوسط نیز در سامانه فعال هستند که در این مدت بیش از ۲۵ هزار ثبت درخواست پذیرش کارآموز جدید هم در سامانه داشتیم.
 
بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی خاطرنشان کرد: با اکثر دانشگاه‌های کشور در حال نوشتن تفاهم نامه هستیم تا بتوانند دانشجویان همان دانشگاه دوره‌های کارآموزی خود را به واسطه این سامانه ثبت کنند و انجام دهند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics