تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیان ساده پایان‌نامه‌های دانشجویی در فیلم ۳ دقیقه‌ای/حمایت ویژه تجاری‌سازی از برترین‌ها

با برگزاری جشنواره و مسابقه‌ای ملی با نام "پاناسه" دانشجویان در ۳ دقیقه به زبان ساده و به دور از حوزه‌های تخصصی درباره دستاوردهای پایان‌نامه‌های خود توضیح می‌دهند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، نخستین دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور آگاهی جامعه از دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزار می‌شود. با برگزاری این رویداد موضوعات پژوهشی در پایان‌نامه‌ها رصد می‌شود و می‌توان آنها را به سوی تجاری‌سازی و رفع نیازهای جامعه سوق داد و از نوآوری و خلاقیت نیروی جوان و تازه نفس کشور در این زمینه بهره برد.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این رویداد شرکت‌کنندگان در قالب فیلم ۳ دقیقه‌ای، به دور از پیچیدگی‌های تخصصی، پایان‌نامه خود را توضیح می‌دهند و در نهایت از ۵ پایان‌نامه برتر حاضر در این رویداد برای تجاری‌سازی حمایت‌های ویژه می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند فیلم‌های خود را در سامانه جشنواره به آدرس http://panase.ir بارگذاری کنند و در مرحله مجازی ۱۵۰ نفر انتخاب می‌شوند و به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، در این مرحله نیز ۳۰ نفر برگزیده به مرحله کشوری می‌روند و در نهایت ۵ نفر برگزیده می‌شوند.
 
تا کنون بیش از ۱۵۰ پایان‌نامه و طرح پژوهشی به جشنواره ارسال شده است و دانشجویان و فارغ التحصیلان از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد تا ۱۵ تیرماه سال جاری مهلت دارند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics