تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی و تولیدی اجرایی می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به تشریح نقشه راه استان در سال ۹۹ پرداخت و گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در نقشه راه استان به تعداد ۶۵ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۱۴۰۰۰میلیارد تومان دست خواهیم یافت.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، رامین میرزایی اظهار کرد: از مجموع ۲۸ پروژه تولیدی اعم از صنعت و کشاورزی استان ۳۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد وی افزود: مجموعه سرمایه گذاری های پیش بینی شده نزدیک به ۵۰ درصد آن آورده بخش خصوصی است. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

انطباق با اسناد بالا دستی به ویژه آمایش سرزمین در تدوین نقشه راه استان
میرزایی با بیان اینکه در تدوین نقشه راه استان با اسناد بالادستی آمایش سرزمین منطبق گردیده است، تصریح کرد: توجه ویژه به ایجاد سرمایه گذاری های جدید بخش خصوصی، اتمام پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالا و حمایت از کارآفرینی های دانش بنیان از مهمترین اولویت های استان می باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: از مجموع پروژه های زیر بنایی استان در سال جهش تولید می توان به توسعه ریر ساخت های گردشگری و ریلی ، تجهیز اراضی به سامانه های نوین آبیاری و توجه به تولید مسکن اقشار کم درآمد اشاره کرد.
وی ابراز داشت: طی تصمیمات انجام گرفته در سال جاری روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.

 


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان ادامه داد: چهار گزارش مجزا در استان تولید شده است که شامل برنامه های جهش تولید در سال۹۹، نقشه راه نظام اداری، بررسی موانع و مشکلات جهت تولید در سطح ملی و استانی و بررسی و اتخاذ تدابیر مهم اقتصادی استان در دوران پسا کرونا را می توان نام برد.

 

تعیین تکلیف پسماند سرب و روی 
میرزایی در بخش دیگری از صحبت های خود به وضعیت صنعت سرب و روی استان نیز پرداخت و گفت: در جهت کاهش آسیب های زیست محیطی در شهرک صنعتی روی و استفاده از منابع معدنی معطل شده شهرک به میزان هشت میلیون تن پسماند، از آرزوی های دیرین زنجانی ها تحقق می یابد و پسماند سرب و روی زنجان مدیریت شده و بخشی به چرخه تولید مجدد باز خواهد گشت.


تلاش به منظور دریافت مازاد درآمد استان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه تحقق مازاد درآمد استان اعلام کرد: در سال ۹۸ درآمد مصوب استان ۱۰۰درصد انجام پذیرفته و علاوه بر آن ۴۱ درصد مازاد به میزان ۴۹۵ میلیارد تومان تحقق یافته است که جزو استان های برتز در کسب درآمد بوده ایم.

 

اصلاح ساختارهای اداری دست و پاگیر در جهت جهش تولید
دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان در پایان خاطر نشان کرد: در راستای عملیاتی شدن برنامه های جهش تولید در استان اصلاح ساختارهای اداری دست و پاگیر با توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیک و برون سپاری خدمات دولتی در دستور کار سال ۹۹ قرار گرفته است. 

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics