تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دریافت هزینه یک میلیون تومانی نصب کنتور گاز مسکن مهر از دلالان

مدیرعامل شرکت گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گفت: یک میلیون تومان برای نصب کنتور گاز فقط از دلالان و افرادی که واحد را در زمان مقرر تحویل نگرفته‌اند، دریافت می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، ناصر باقی نژاد بخشایش،‌ اظهار کرد: برای نصب انشعاب و کنتور گاز سیستم رایگان داریم و در صورت حضور تمام ساکنان یک بلوک برای نصب کنتور گاز و مسائل مربوط به آن هیچ پولی از مالکان مسکن مهر دریافت نمی‌کنیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود:‌این در حالی است که برخی واحدهای مسکن مهر را سال 95 تحویل داده‌ایم، اما مالکان این واحدها برای انجام امور مربوط به نصب کنتور گاز مراجعه نکرده‌اند و این مسئله جزو قرارداد ما با شرکت ترکیه‌ای کوزو نبوده است.


وی ادامه داد: به همین دلیل هم ناظران نظام مهندسی ساختمان بعضا تا 30 بار نیز برای تایید کنتور گاز به بلوک‌ها مراجعه می‌کنند که این موضوع هزینه‌های بالایی را به دنبال دارد و خارج از تعهد ماست.


وی تاکید کرد: هزینه 985 هزار تومانی نیز بیشتر مربوط به دلالانی و افرادی است که به هر دلیلی برای تحویل واحدهای خود اقدام نکرده‌اند و واحدها را از سال 95 به بعد واحد برای افزایش قیمت خالی گذاشته‌اند.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics