تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت وام ۵۰۰ میلیارد تومانی به شرکت فرودگاه ها و فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی حمایتی در برابر کرونا به این شرکت و فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، سیاوش امیر مکری در خصوص اولویت‌های در نظر گرفته برای سال جاری گفت: شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است، تأثیر به سزایی بر درآمد شرکت‌های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: در حال حاضر به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازبینی در برنامه‌های اجرایی سال ۹۹ شده ایم و در حال تعیین پروژه‌هایی هستیم که در سال جاری با توجه به درآمدهایمان بتوانیم آن‌ها را به انجام برسانیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: برای این منظور ۲۱ پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا پایان سال آنها را به بهره‌برداری برسانیم.

 

امیرمکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز می‌شود، در این باره توضیح داد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعاً ۵۰۰ میلیارد تومان است.

خاطرنشان می‌شود: چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه به منظور کمک به شرکت‌های حمل و نقلی در هیئت دولت خبر داد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics