تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مهمترین علت سرقت توجه نداشتن به سیستم ایمنی ساختمان‌ها هنگام ساخت است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، جهش در امنیت را از برنامه های پیش روی ناجا عنوان کرد و گفت: ناجا براساس راهبرد آرامش، کار خود را در کشور دنبال می کند.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن قدردانی از حمایت های بی دریغ مراجع و نمایندگان ولی فقیه در استان ها از پلیس اظهار کرد: در استان یزد شاهد وضعیت خوبی از نظر شاخص های امنیتی هستیم که این مهم به خاطر اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده پلیس یزد است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه  نگاه و محور کاری ناجا در کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری است، افزود: پلیس، محورها و اهدافی را برای تحقق شعار "جهش تولید" در دستور کار قرار داده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف اصلی پلیس برشمرد و گفت: از سوی دیگر جهش در امنیت نیز از برنامه های پیش روی ناجا است.

وی با بیان اینکه ناجا براساس راهبرد آرامش، کار خود را در کشور دنبال می کند، گفت: پلیس هوشمند در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و ان شاءالله به زودی به این مهم دست خواهیم یافت.

 

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ناجا قوایی است که فرماندهی امنیت داخلی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: پلیس موثرترین مولفه در امنیت ملی کشور است و به فرمایش مقام معظم رهبری "نیروی انتظامی در موضوعات مختلف خوش درخشیده است."

 

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه سرقت یکی از دغدغه های اصلی مردم است، گفت: با بررسی های پلیس، مهمترین علت سرقت توجه نداشتن به سیستم ایمنی ساختمان ها هنگام ساخت است که این موضوع نیز باید به صورت قانون و مقررات تدوین شود تا با کاهش آمار سرقت شاهد رضایت بیش از پیش مردم باشیم.

 

 

سردار رضایی در دیدار اعضای شورای تامین استان نیز با اشاره به وضعیت جغرافیایی استان یزد، ادامه داد: این استان با توجه به قرار گرفتن در کویر و هم به عنوان چهار راه ارتباطی جنوب و شرق کشور؛ باید بتوانیم با برنامه ریزی و با همکاری اعضای شورای تامین استان اقدامات موثری جهت کنترل و مبارزه با باندهای قاچاق مواد مخدر داشته باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط خاص کشور و بویژه مشکلات اقتصادی ادامه داد: باید هوشیار و مراقب باشیم و با پیگیری بیشتر امور و تلاش جهت رفع مشکلات مردم؛ زمینه سوء استفاده بیگانگان را از بین ببریم.

 

 جانشین فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به انسجام و تعامل خوب بین نیروهای امنیتی، انتظامی، مردم و دستگاه های دولتی در استان؛ بر نقش رسانه ها بویژه صدا وسیما در ایجاد انسجام ملی و افزایش احساس امنیت تاکید کرد.

 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم توجه به علت پدیده های اجتماعی و ضرورت دفع و رفع این علل و عوامل به جای مبارزه با معلول که همان آسیب های اجتماعی می باشد، گفت: ان شاءالله با برنامه ریزی دقیق شاهد کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی باشیم.

 

سردار رضایی در پایان افزود: ان شاء الله با همکاری و تعامل همه دستگاه ها بتوانیم با اتخاذ راهکارهای اجرایی و علت یابی پدیده های اجتماعی به مطالبات مردمی پاسخ مناسب بدهیم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics