تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ابلاغ بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش‌آموزان

انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را به استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، در راستای شفاف‌سازی عملکرد مالی مدارس و تأمین رضایت خاطر خانواده‌ها در حوزه حمل‌ونقل دانش آموزان، از سوی مدیرکل انجمن اولیا و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

در متن این بخشنامه آمده است: در اولین فرصت کارگروه ماده ۱۸ شهرستان و استان تشکیل و در مورد زمان انقضای مدت قرارداد پیمانکاران و آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تصمیم‌گیری شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

براساس این بخشنامه، با توجه به تداوم تعطیلی مدارس از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، مدیران مدارس از دریافت مبالغ بابت حمل‌ونقل دانش آموزان خودداری کنند و وجوه پرداختی آن دسته از والدین که تعهدات مالی خود را پیش‌ از این تسویه کرده‌اند، در حساب مدرسه حفظ شود تا پس از تعیین و اعلام پایان سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ با توجه به مدت روزهایی که خدمات حمل‌ونقل به دانش آموزان ارائه‌ شده است، با رعایت ترکیبات قراردادی تسویه نهایی صورت پذیرد.

 

همچنین باید گزارش اقدامات، نحوه نظارت و فعالیت‌های آن استان در حوزه ارائه خدمات حمل‌ونقل در حوزه شهری و روستایی به دانش آموزان تا تاریخ ۱۳ خردادماه ۹۹ و بر طبق فرم ذیل به دفتر انجمن اولیا و مربیان اعلام شود.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics