تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراهم شدن امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : امکان ثبت نام برخط و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برای کلیه متقاضیان شرکت در معاملات دولتی فراهم گردید .

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از شاتا، حسین طلوعیان گفت : در راستای تسهیل کاربری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و توسعه دولت الکترونیکی ، امکان ثبت نام برخط و یکپارچه برای کلیه متقاضیان بخش خصوصی جهت شرکت در معاملات دولتی فراهم شده است .

وی افزود: طبق هماهنگی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با مجری سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ، بمنظور انگیزش کاربران ، ثبت نام برخط تا اطلاع ثانوی رایگان خواهد بود ، درحالیکه ثبت نام حضوری همچون گذشته مشمول هزینه حق عضویت می باشد .

 

به گفته طلوعیان ، عدم نیاز به مراجعه حضوری و ارائه اسناد کاغذی از مزایای روش برخط ، و عدم نیاز به ثبت نام جداگانه برای شرکت در مناقصه و مزایده از مزایای ثبت نام یکپارچه است و برآورد می شود این خدمت منجر به حذف 150 هزار مراجعه حضوری و یک میلیون برگ کاغذی در سال در سطح کشور و به تبع آن کاهش حمل و نقل ، کاهش مصرف سوخت و پیشگیری از آلودگی هوا و حفاظت محیط زیست و از همه مهمتر افزایش بهره وری و کارآیی شود .

وی افزود : با اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، بزودی این امکان برای کاربران بخش دولتی نیز فراهم خواهد شد .

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics