تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

میزبانی دانشگاه شریف از یک رویداد چالشی

دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۵ و ۶ تیرماه میزبان پنجمین دوره مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، خواهد بود.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، پنجمین دوره مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Programming Challenge با تمرکز بر زبان‌های برنامه‌نویسی Java،.Net ،Python، Node.js ، Go Lang و PHP پس از تعویق به علت شیوع بیماری کرونا، در تاریخ ۵ و ۶ تیر ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رویداد Programming Challenge که توسط گروه Sharif ICT به همراه دانشگاه صنعتی شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، باشگاه کسب و کار دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، یکی از رویدادهای مجموعه مسابقات چالش‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور (ICT Challenge) است و دقیقا مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار می‌شود.

 

هدف اصلی این رویدادها شناسایی برنامه‌نویسان و تیم‌های توانمند در کسب‌وکارهای مبتنی برICT و اتصال آنها به بازار کار است. تمام تیم‌ها و استارتاپ‌های فعال در این حوزه می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مسابقات شرکت کنند.

 

این مسابقات شامل دو مرحله است و طی دو روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات در خصوص نحوه برگزاری، قوانین و مقررات مسابقات به وبسایت رویداد مراجعه کنند.

 

همچنین اهدای جوایز نقدی به سه تیم برتر و امکان اشتغال در شرکت‌های معتبر از مزایای شرکت در این مسابقات است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛‌ علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وبسایت http://ictchallenge.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics