تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کشف محموله "تریاک‌زمینی" در بیراهه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۸۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در پوشش محموله سیب‌زمینی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  ایسنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارشهای مردمی در مورد  فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر و قصدش برای انتقال محموله‌ای از مواد به تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از تایید گزارش واصله هماهنگی لازم برای انجام عملیات با مقام قضایی نیز انجام شد.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه متهم مقدار فراوانی تریاک را  از یکی از استانهای جنوبی کشور تهیه کرده بود، اظهار کرد: این فرد قصد داشت محموله مواد مخدر را در پوشش بار سیب زمینی با یک دستگاه کامیون بنز به تهران منتقل کند.
 
حسنوند با اشاره رصد و تعقیب این کامیون گفت: ماموران پلیس کامیون را از مبداء تحت نظر قرار داده و در حالی که راننده قصد داشت تا با عبور از بیراهه توجه کمتری به خود جلب کند، در میانه راه از سوی ماموران متوقف شد. با توقف کامیون و بازرسی از آن ۸۷ کیلو و ۳۰۰ گرم مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در پوشش بار سیب زمینی جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
 
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده کامیون نیز دستگیر شد، افزود: این فرد به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات برای دستگیری دیگر افراد مرتبط با این فرد نیز در حال انجام است.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics