تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قیمت بیت کوین با رشدی سریع به بالای ۹,۴۰۰ دلار رسید

قیمت بیت کوین با رشد ۸۰۰ دلاری طی چند روز اخیر، به سمت سطح روانی ۱۰,۰۰۰ دلار در حال پیش‌روی است، البته اگر بتواند از مقاومت موجود در ۹,۵۰۰ عبور کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از  ارزدیجیتال، قیمت هر واحد بیت کوین امروز از مرز ۹,۴۰۰ دلار عبور کرد. این در حالی است که چند روز پیش این ارز دیجیتال تا سطح ۸,۶۰۰ دلار سقوط کرده بود. همان‌طور که در تحلیل اخیر نوشتیم، به نظر می‌رسد که بیت کوین به خوبی توانسته است از حمایت ۸,۸۰۰ دلار دفاع کند.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هم‌اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم، هر واحد بیت کوین با قیمت حدود ۹,۴۶۰ دلار معامله می‌شود که رشد حدود ۳ درصدی طی ۲۴ ساعت اخیر را نشان می‌دهد. در سه روز گذشته، بیت کوین بیش از ۸ درصد رشد کرده است. دیروز این ارز دیجیتال در محدوده ۹,۰۰۰ تا ۹,۲۰۰ دلار معامله می‌شد و حالا برخلاف نظر اغلب تحلیل‌گران، روی ۹,۵۰۰ دلار با مقاومت روبرو شده است.
 
بر اساس گفته تحلیل‌گران مطرح در توییتر، مقاومت اصلی و روانی بیت کوین در ۱۰,۰۰۰ دلار بسته شده است که رد شدن از آن می‌تواند نیروی تازه‌ای برای ادامه حرکت بیت کوین باشد. با این حال، مقاومت ضعیف موجود در ۹,۵۰۰ دلار را هم نمی‌توان دست کم گرفت. باید منتظر ماند و دید که آیا دوباره قیمت بیت کوین پنج رقمی می‌شود، یا این جهش فقط یک تله گاوی بوده است.

 

 

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics