تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۳ باند قاچاق مواد مخدر در سمنان منهدم شد/ دستگیری ۱۷ نفر

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در سمنان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی میراحمدی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح‌های کنترلی و پیشگیرانه از مهم‌ترین سیاست‌های نیروی انتظامی در سال جاری برای مبارزه با مواد مخدر است، اظهار داشت: در اردیبهشت‌ماه سال جاری سه باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شده است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به دستگیری ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بیان کرد: توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف ۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام‌شده است.
 
جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر بستر و زمینه‌ساز وقوع بسیاری از تخلفات و ناهنجاری‌های اجتماعی است، تصریح کرد: توزیع و استعمال این ماده خانمان‌سوز در جامعه عامل عقب‌افتادگی و رکود کشور در تمام زمینه‌ها است.
 
میراحمدی گفت: برای ریشه‌کنی این معضل اجتماعی نیاز به همراهی و مشارکت آحاد مردم جامعه داریم و باید برنامه‌های فرهنگی نیروی انتظامی در این راستا هدف‌گذاری شوند.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics