تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نگاه هندی ها به بازار خودروی ایران

عظیم خودرو در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از سه خودرو ایکس یو وی ۵٠٠ ،کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو ماهیندرا رونمایی کرد.

 

 

نگاه هندی ها به بازار خودروی ایران

ایران و هند دو کشور با پیشینه تاریخی وسیع، در طی ۲۰۰۰ سال گذشته تعاملات بسیاری را از طریق تجارت و فرهنگ با یکدیگر داشته اند. در حالیکه همکاری های اقتصادی بین دو کشور طی ۲ دهه گذشته همواره رو به رشد بوده، حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز ۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۶ عبور کرده است.

همچنین این انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد. از آنجایی که اقتصاد های ایران و هند به طور وسیعی مکمل یکدیگر می باشند، همچنان فرصت های بسیار و بالقوه ای جهت همکاری های بین دو کشوروجود دارد. از این رو شرکت ماهیندرا تصمیم دارد تا با نگرشی مثبت به بازار ایران ورود پیدا نماید.

 

گروه ماهیندرا:

شرکت ماهیندرا شرکتی است با حضور در بیش از ۱۰۰ کشور و با دارا بودن بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ پرسنل در سراسر جهان. ما در ۲۰ زمینه صنعتی مکمل اقتصاد های مدرن موفق به کسب درآمدی بالغ بر ۱۹ بیلیون دلار شده ایم به طوریکه ۵۰% در آمد ذکر شده حاصل از فعالیت های ما در خارج از خاک هند می باشد.

با وجود اهدافی جهانی و رو به صعود، سهام شرکت های نامداری نظیر شرکت مهندسی طراحی پینین فارینای ایتالیا، شرکت کره ای سانگ یانگ موتور، شرکت تولیدی ماشین الات کشاورزی میتسوبیشی آگریکالچرو شرکت تجهیزات کشاورزی هیسارلار و ارکانت ترکیه توسط گروه ماهیندرا خریداری شده است.

مجموعه های توسعه و تحقیقاتی شرکت ماهیندرا متشکل از ۳۰۰۰ مهندس در اقسی نقاط جهان از جمله شهرهای چنایی هند، دیترویت آمریکا و تورین ایتالیا می باشند.

ما بالاترین رتبه فروش محصولات تراکتور دردنیا را با حضور در بازارهای بزرگ جهانی از جمله ژاپن، ترکیه، چین و آمریکا و در زمینه خودرو سازی با داشتن ۳۰ درصد از سهم بازار خودروهای اس یو وی هند و ۶۵ درصد خودروهای تجاری سبک شامل وانت رتبه های اول بازار را کسب نموده ایم. آمار فروش سالیانه خودرو سازی ماهیندرا در هند حدود ۵۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو اعم از سواری و سنگین (تا ۴۰ تن) می باشد.

در بازار های صادراتی خودرو، شرکت ماهیندرا سالانه ۴۰۰۰۰ دستگاه در بازارهایی نظیر آفریقای جنوبی، جنوب آسیا، تونس، استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، آمریکای لاتین شامل شیلی و پرو، فیلیپین و تایوان صادر می نماید.

گروه ماهیندرا همچنین به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولید انواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود. ما همچنین درمسابقه های فرمول ۱ با خودرو های خود شرکت می کنیم.

 

برنامه ماهیندرا در ایران:

بازار ایران برای ما بازار استراتژیکی می باشد. از آنجایی که این بازار به دنبال خودروهایی با دوام و مقرون به صرفه است این فرصتی مناسب برای ماست تا محصولات با کیفیت خود را معرفی کنیم.

ما در این فرصت اخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی ۶ دنده ای و قابلیت بکسل ۲٫۵ تنی را رونمایی می کنیم.

ما مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز نموده ایم. صنعتی با تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال بدون شک یک حرکت استراتژیک برای ماهیندرا بوده تا محصولات جهانی خود را به بازار ایران عرضه نماید.

در طی ماه های گذشته و پس از بررسی های ما در بازار ایران محصولاتی را عرضه خواهیم نمود که مطابق با استاندارد ها و مقررات این کشور تهیه گردیده اند. ما همچنین نسبت به نقطه نظرات و پیشنهادات مردم عزیز ایران در خصوص محصولاتمان ابراز علاقه می نماییم. فروش محصولات فوق الذکر از ژوییه ۲۰۱۸ به بعد آغاز خواهد شد و ما همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران می باشیم.

شرکت ماهیندرا خود را موظف به ارایه خدمات پس از فروش و آموزشهای لازم مطابق با استاندارد های بین المللی می داند. لازم به ذکر است که مهندسین ما همواره در کنار تیم عظیم خودرو در جهت ارتقا زیرساخت های لازم، تجهیزات، آموزش، قطعات یدکی و … همکاری و نظارت خواهند نمود. این همکاری ها از طریق آموزش پرسنل فروش و مجهز نمودن مراکز به امکانات مورد نیازجهت رضایتمندی مشتریان ایرانی ما خواهد بود.

انچه گفته شد مختصری از اهداف ورود ما به بازار ایران با معرفی خودرو هایی با کیفیت بود. هم اکنون از شما دعوت می کنم تا از این محصولات بازدید به عمل آورید…

منبع خبر: اخبار خودرو
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics