تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آیین‌نامه‌های صنفی به روزرسانی می‌شود

جمشید گلپور« سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران» مهمترین سرفصل های کاری این مرکز را اعلام کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری شاتا، در نشستی که با حضور سرپرست معاونت بازگانی داخلی، رییس مرکز اصناف و کارکنان این مرکز برگزار شد، گزارشی از برنامه های پیش روی مرکز اصناف و بازرگانان ارائه شد .

محمدرضا کلامی «سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت» در این نشست با اشاره به اهمیت نقش اصناف در اقتصاد کشور، تلاش بیش از پیش مسئولان این مرکز را برای بهبود وضعیت و خدت رسانی به مردم خواستار شد .

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با تاکید بر استفاده از پتاسیل های داخلی، ایجاد شرایطی به منظور بهبود خدمت رسانی به خانواده بزرگ اصناف و مردم را اولویت مهم این مرکز اعلام کرد .

وی با بر شمردن اهمیت حوزه اصناف در کشور، از جمشید گلپور به عنوان مدیر با سابقه در این حوزه یاد کرد و افزود: حوزه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت آماده هرگونه مساعدت و همراهی با حوزه اصناف کشور است.

در ادامه جمشید گلپور«سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان ایران» نیز در خصوص طرح های پیش رو مدیریت جدید این مرکز گزارشی را ارائه نمود.

وی همچنین با اشاره به وجود پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی کارشناس در این مرکز، اصلاح و تقویت ساختارهای سازمانی مرکز جهت پیشبرد موضوعات صنفی کشور را ضروری دانست.

 

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور در این جلسه به برخی از طرح های در دستور کار مرکز و دبیرخانه اشاره کرد و گفت: بروز رسانی برخی آیین نامه های صنفی کشور، تقویت طرح نصب برچسب قیمت با محوریت اتحادیه ها، پیگیری بسته های حمایتی و تسهیلات صنفی در مواجهه با کرونا و تقویت و ایجاد سامانه‌های الکترونیکی صنفی از جمله مهمترین اقداماتی است که در دستور کار پیگیری قرار دارد.

در این نشست معاونین مرکز نیز در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه مربوطه نکاتی را عنوان کردند.

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics