تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

2 میلیون ملزومات پزشکی در مراکز فنی وحرفه‌ای تولید شد

رییس دانشگاه فنی وحرفه‌ای گفت: این دانشگاه با پیوستن به خط مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا بیش از ۲ میلیون ملزومات پزشکی و بهداشتی در مراکز فنی و حرفه‌ای تولید کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، ابراهیم صالحی عمران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور دانشگاه فنی و حرفه ای با تمام توان و امکانات مراکز خود در سراسر کشور به خط تولید لوازم بهداشتی و ملزومات پزشکی پرداخت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: از بازه زمانی ۵ اسفند ماه سال ۹۸ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۹، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ملزومات پزشکی و بهداشتی در مراکز فنی وحرفه ای تولید شد.


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به سایر فعالیت های مراکز فنی وحرفه ای اشاره کرد و یادآور شد: طراحی و ساخت نمونه تصفیه هوای محیط های بیمارستان و نانو فیلتراسیون، تولید مواد ضدعفونی کننده، طراحی و تولید نمونه نیمه صنعتی تونل ضدعفونی کننده همراه، طراحی نمونه اولیه سیستم های ضد عفونی کننده نانو شوینده با نانو سیال، تولید ماسک استاندارد بهداشتی، تولید گان جراحی، لباس محافظت پزشکی، پاپوش پرستاری، لباس ایزوله بیمارستانی، روتختی و روبالشتی بیمارستانی، ساق و کلاه بیمارستانی و دستکش بهداشتی از جمله سایر فعالیت های مراکز فنی و حرفه ای در پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا بود.


صالحی عمران همچنین درمورد برنامه های جهادی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: این دانشگاه کمیته ویژه پیشگیری از ویروس کرونا راه اندازی کرد. همچنین طراحی اولین دوره مسابقات تولید محتوایی دانشجویی با محورهای فرهنگ سازی سلامت، خلاقیت، آموزش، مهارت، اخلاق از دیگر اقدامات دانشگاه فنی وحرفه ای بود.

تبعیت از تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا در بازگشایی خوابگاه های دانشجویی

وی به اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: کلاس و امتحانات دانشجویان فنی و حرفه ای در شرایط کنونی به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود و برای بازگشایی خوابگاه ها و کلاس ها تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی گفت: ترجیح ما بر این است که وضعیت آموزشی دانشجویان فنی و حرفه ای به همین شکل ادامه یابد تا ترم تحصیلی جدید آغاز شود.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics