تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خدمات امور مالیاتی برای نقل و انتقال مسکن الکترونیکی شد

مسئول روابط عمومی امور مالیاتی شهر و استان تهران گفت: خدمات امور مالیاتی در زمینه نقل و انتقال قطعی و رهنی املاک مسکونی دارای پایان کار در این استان، به صورت الکترونیکی در دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این مردم برای نقل و انتقال املاک مسکونی خود و پرداخت مالیاتی آن، باید به سازمان امور مالیاتی مراجعه می کردند که این موضوع از اسفند سال ۹۸، به علت شیوع کرونا، تغییر رویه داد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی یادآور شد: از اسفند سال ۹۸ به منظور تسهیل فرآیند امور اداری و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت یکپارچه به دفاتر اسناد رسمی منتقل شد.

محمدی اظهار داشت: طبق آخرین ابلاغیه دریافت شده از معاونت درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، بنا شد از این پس تمامی خدمات مربوط به نقل و انتقال املاک مسکونی به صورت الکترونیک و در دفاتر اسناد رسمی انجام شود.

مسئول روابط عمومی امور مالیاتی شهر و استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس این ابلاغیه از تاریخ ۳۱ خرداد سال جاری این اقدام برای همیشه در دفاتر اسناد رسمی پایتخت و از ۱۵ تیر در همه شهرستان های این استان اجرا و خدمات امور مالیاتی به صورت الکترونیک ارائه خواهد شد.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics