تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ششمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی مجازی برگزار می‌شود

دانشگاه علم و فرهنگ ششمین دوره از کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی را به ‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، ایده‌ وب‌پژوهی با رویکرد پژوهش در تمام ابعاد حوزه‌ وب، در سال ۱۳۹۴ مطرح شد و هم‌زمان با شکل‌گیری مرکز وب‌پژوهی در این دانشگاه، دبیرخانه دایمی کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی نیز تاسیس شد.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این کنفرانس بین‌المللی از معدود کنفرانس‌های کشور است که مورد تایید IEEE بوده و مقالات پذیرفته‌شده‌ آن در پایگاه IEEE Xplore نمایه می‌شود. افزون‌ بر این مقالات فارسی کنفرانس نیز هر ساله توسط پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه می‌شود.
 
تاکنون پنج دوره‌ این کنفرانس به‌ صورت متوالی با موفقیت برگزار شده است و طبق روال سال‌های گذشته نیز مقرر بود ششمین دوره‌ آن در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه سال ‌جاری برگزار شود اما به ‌دلیل شیوع بیماری کرونا، تصمیم بر آن شد که ششمین دوره‌ کنفرانس به ‌صورت مجازی و در تاریخ ۲۲ خردادماه برگزار شود.
 
بنابر اعلام دبیرخانه دائمی کنفرانس وب‌پژوهی، در ششمین دوره‌ این کنفرانس، مجموعا ۱۴۹ مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی دریافت شده است که از این تعداد، ۶۳ مقاله به ‌صورت ارایه‌ شفاهی و ۳۰ مقاله به‌ شکل ارایه‌ پوستر پذیرفته شده‌اند. هم‌چنین ۲۲ مقاله‌ برگزیده که امتیازات بیشتری در داوری‌ها کسب کرده‌اند، در روز برگزاری کنفرانس (۲۲ خرداد) به ‌صورت مجازی ارایه خواهند شد.
 
سخنران کلیدی ششمین کنفرانس وب‌پژوهی، پروفسور بهمن جوادی از دانشگاه وسترن سیدنی استرالیا با مقاله‌ «رایانش ابری و کاربردهای هوشمند» به‌ صورت مجازی در این کنفرانس حضور می‌یابد.
 
سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ نیز ریاست کنفرانس را بر عهده داشته و محمدجواد شایگان‌فرد دبیر ششمین دوره‌ این کنفرانس است.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics