تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

30 میلیارد دلار، ارز مورد نیاز بخش صنعت و معدن در سال 99

معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست تخصصی برنامه های وزارت صمت گفت: 30 میلیارد دلار ارز در سال 1399 برای موضوعات مرتبط با تولید نیاز داریم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در تشریح اولویت های معاونت امور صنایع در سال 99، افزود: امسال تامین مواد اولیه و واسطه ای، اجزا و قطعات و تامین ارز مورد نیاز را در دستور کار داریم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اضافه کرد: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز، مدیریت واردات و اولویت بندی کالاها، توسعه صادرات غیرنفتی و توسعه و تعمیق ساخت داخل نیز امسال با جدیت دنبال می شود.

 

صادقی نیارکی تصریح کرد: همچنین فعالسازی ظرفیتهای راکد، استفاده از ظرفیتهای خالی و تولید نیازهای اولویت دار کشور در صدر برنامه‌های معاونت امور صنایع در سال 99 است.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: اهداف کمی برنامه ها به استانها ابلاغ شده و‌ به طور مستمر مورد پایش قرار خواهد گرفت.

صادقی نیارکی تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف کمی و تقسیم کارها با سازمانهای استانی و تابعه هماهنگی داریم.

 

وی در تشریح برخی برنامه مهم معاونت امور صنایع وزارت صمت در سال 99 نیز گفت: امسال تحریک تقاضای خرید کالاهای مصرفی بادوام ساخت داخل، توسعه زیرساختهای اطلاعاتی به ویژه شناسه کالا و‌ کد رهگیری در کالاهای هدف و ساماندهی تقاضا برای محصولات پتروشیمی و فولاد در دستور کار است.

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics