تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

1 میلیارد تومان هزینه بالا رفتن از کوه

شاید برایتان باورنکردنی جلوه کند اما این موضوع حقیقت دارد. برای بالا رفتن از قله اورست شما نیاز دارید تا حداقل یک سرمایه هفتصد ملیون تومانی داشته باشید.

1 میلیارد تومان هزینه بالا رفتن از کوه

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت طلا، شاید برایتان باورنکردنی جلوه کند اما این موضوع حقیقت دارد. برای بالا رفتن از قله اورست شما نیاز دارید تا حداقل یک سرمایه هفتصد ملیون تومانی داشته باشید.
بالا رفتن از کوه ممکن است سخت به نظر برسد اما در ابتدا چندان هزینه بر به نظر نمی آید. البته برای ارتفاعات نه چندان بلند این مطلب صحیح است اما هنگامی که پای بلند ترین قله روی زمین وسط کشیده شود همه چیز فرق می کند.

 

هزینه صعود کردن از قله اورست معادل 25 هزار دلار تا صد هزار دلار است یعنی حدودا 370 میلیون تا یک میلیارد و نیم.
برای بالا رفتن از قله اورست حتما نیاز به یک گروه دارید، به هیچ عنوان نمی توان تنها از این قله صعود کرد. کپسول اکسیژن، غذا، لباس گرم، لوازم آسایش، وسایل کاملا تخصصی کوه نوردی و غیره تازه بخشی از هزینه های شما می باشد.


بهترین راه برای رسیدن به قله اورست آژانس هایی هستند که این خدمت را به شما می دهند. هزینه دریافتی این آژانس ها معمولا از 45 هزار دلار شروع شده و به بالا می رود.
در انتها پیشنهاد می کنیم که اگر توان مالی برای این کار را دارید حتما سری به قله اورست بزنید. حضور در آن ارتفاع باید بسیار جذاب باشد.

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics