تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مخدری که از طریق صدا بر روی شما تاثیر می گذارد!

شاید با بسیاری از مواد مخدر از طریق تلویزیون، اینترنت و یا در کوچه و خیابان آشنا شده باشید اما متاسفانه باید بگوییم که بعیید است حتی نیمی از آن ها بشناسید. متاسفانه و البته به دلیل درامد بالای صنعت مواد مخدر انواع فراوانی از موادی وجود دارد که می تواند تاثیرات عجیبی را بر روی ذهن و بدن شما باقی بگذارد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت طلا، شاید با بسیاری از مواد مخدر از طریق تلویزیون، اینترنت و یا در کوچه و خیابان آشنا شده باشید اما متاسفانه باید بگوییم که بعیید است حتی نیمی از آن ها بشناسید. متاسفانه و البته به دلیل درامد بالای صنعت مواد مخدر انواع فراوانی از موادی وجود دارد که می تواند تاثیرات عجیبی را بر روی ذهن و بدن شما باقی بگذارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


امروزه مواد مخدر در جوامع مختلف استفاده می شود که بخش اعظمی از آن نیز توسط جوانان مصرف می شود. متاسفانه مشکلات اقتصادی، عاطفی و خانوادگی و البته کشف دنیا های جدید از دلایل این موضوع می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید همگام با پیشرفت چیزهای مختلف این صنعت نابهنجار نیز از پیشرفت باز نمانده است. بسیاری مواد مخدر وجود دارد که حتی نام آن ها را نشنیده اید. مطلب امروز درباره یکی از این مواد مخدر با نام I-dosing می باشد. بر خلاف دیگر انواع مخدر ها آی دوزینگ یک ماده نیست بلکه نوعی محتوای صوتی می باشد که ادعای سازندگان آن می تواند اثرات یک حالت و یا یک ماده را از طریق گوش به شما القا کند. این محتوای صوتی از طریق اپلیکیشنی که سازندگان آن توسعه داده اند قابل دسترس است. البته برای دسترسی به آن لازم است پول پرداخته شود و در نتیجه در ایران چندان قابل استفاده نیست.


برای متوجه شدن روش کار آن بگذارید برایتان یک مثال بزنم. یک حالت روحی مانند خوشحالی را تصور کنید. سازندگان آی دوزینگ معتقدند که شما با گوش دادن به آن می توانید این حالت را در مغزتان تقلید کنید و خوشحال شوید. تا اینجا شاید چندان عجیب و یا بد به نظر نرسد اما وقتی وارد اپلیکیشن آن شوید به حالت های مختلف مانند سرکشی و... و البته با مواد مخدر مختلفی مانند ماریجوانا برخورد خواهید کرد که ادعا می شود محتوای صوتی ارائه شده توسط ای دوزر میتواند آن را تقلید کند


تا کنون هیچ تحقیق علمی معتبری پیرامون این موضوع شکل نگرفته است و دلیل و چگونگی عمل کردشان مشخص نیست. آن ها می توانند باعث سرخوشی و آرامش یا عصبانیت و پرخاش شدید شوند و حتی کاری کنند که شما بخواهید کسی را به قتل برسانید، پس لطفا مراقب خود و اطرافیانتان باشید.

منبع خبر: سایت طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics