تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش‌از ۲ تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه مرزی روتک سراوان خبر داد.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرار محمد ملاشاهی روز شنبه در این‌باره اظهارداشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «روتک» مطلع و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند، موفق شدند بیش‌از ۲ تن مواد مخدر را کشف کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: بعد از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

 

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به موضع گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جاگذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند. 

 

وی ادامه داد: مرزبانان در پاکسازی محل درگیری موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و مقادیری سلاح و مهمات، ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

 

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مرزداران سیستان و بلوچستان بیان کرد: مرزهای ایران اسلامی با حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل بوده اما برای  قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

 

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics