تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آشنایی با چگونگی مصرف درآمدهای مالیاتی در کشور

دانستن نحوه مصرف و هزینه کرد درآمدهای حاصل از وصول مالیات می‌تواند بهترین انگیزه برای پرداخت مالیات افراد محسوب شود. به عبارت دیگر، آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایبنا، از این رو، مسئولان مالیاتی کشور تلاش می‌کنند تا درباره این مسئله که مالیات‌های اخذشده در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود، شفاف‌سازی کاملی انجام دهند تا مردم با آگاهی و شناخت از وضعیت اقتصادی کشور و با تعهد بیشتر با دولت تعامل و همکاری نموده و به وظایف و تکالیف اقتصادی خود عمل نمایند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


برای اینکه نقش ملموس‌تری از نحوه مصرف مالیات بیان شود می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود. در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود. بطور مثال 3 درصد از کل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده در شهرها و روستاها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان مناطق تعلق‌گرفته و صرف آبادانی و توسعه آن‌ها می‌شود و در حوزه‌هایی همچون بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی، راه‌سازی، احداث پل و معابر، جاده‌سازی و ایجاد اماکن تفریحی ازجمله پارک‌ها و فضاهای سبز و حفظ و نگهداری آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.


دولت همچنین با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت می‌ورزد. به‌طور مثال، از محل 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده کالا و خدمات، یک درصد آن به حوزه سلامت و خدمات درمانی اختصاص دارد و این امر با ایجاد تحول در نظام سلامت و کاهش بسیاری از هزینه‌های درمانی، یاری بخش بیماران و مددجویان شده است.


در بخش آموزش نیز، بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.
در حوزه تولید، سیاست‌هایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور اتخاذ گردیده است تا به مدد افزایش تولید، اشتغال نیز رونق گرفته و میزان بیکاری و فقر در جامعه کاهش یابد.


علاوه بر موارد مذکور، هزینه فعالیت بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور که متولی تأمین امنیت در کشور محسوب می‌شوند، از طریق بودجه عمومی کشور تأمین می‌شود که درآمدهای حاصل از پرداخت مالیات بخش قابل توجهی از این بودجه را تشکیل می‌دهند. به‌طور مثال در زمینه فعالیت نیروهای مسلح کشور، تجهیز تأسیسات و زیربناهای امنیتی و تأمین امنیت مرزها، نیازمند صرف بودجه عمومی است که درآمدهای مالیاتی تأمین‌کننده بخش مهمی از آن محسوب می‌شود.


علاوه بر موارد فوق، مالیات به منظور حفظ و نگهداری بسترهای موجود برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و ایجاد امکانات و منابعی که دولت در اختیار فعالان اقتصادی می‌گذارد، گرفته می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هزینه‌هایی که صرف توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، ایجاد فضاهای کسب‌وکار، تأمین هزینه‌های جاری دولت به عنوان تسهیل‌کننده فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و هزینه‌هایی که صرف امنیت انجام فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، اشاره کرد.

 

منبع خبر: ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مهدی کاظمی |   1399/04/30 18:37:03   |
0     0
دانستن اینکه درامد مالیاتی کشور صرف چه چیزهای میشود بهترین انگیزه برای پرداخت مالیات مردم میباشد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مجید گلزارفر |   1399/04/31 11:52:09   |
0     0
مالیات یکی از پایدارترین و همیشگی ترین درآمدهای دولت به حساب می آید
دولت برای اداره امور کشورنیازمند امکانات مالی است تا بتواند وظایفی را که از جانب مردم به عهده گرفته به نحو مطلوبی انجام دهد.از جمله این وظایف عبارتند از: حفظ استقلال و تمامیت کشور از طریق تامین وسایل و تجهیزات دفاعی، استقرار و اداره نیروهای نظامی و انتظامی،ایجاد و توسعه راه های ارتباطی و وسایل حمل ونقل تامین بهداشت ،آب ،برق ، مخابرات و...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/31 16:30:29   |
0     0
باید دولت در این زمیشه اطلاع رسانی بیشتری را انجام دهد تا مردم به پرداخت مالیات ترغیب شوند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیدمصطفی قاسمی بنادکوکی |   1399/04/31 16:32:23   |
0     0
ارگانهای زیادی از طریق مالیات اداره میشوند
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدی ساغندی |   1399/05/01 19:07:06   |
0     0
دولت برای اداره کشور نیازمند امکانات مالی است وبخشی از این بودجه سالانه ی خود را از طریق اخذ مالیات در یافت می کند در حقیقت پرداخت مالیات برای رفاه اجتماعی افراد به کار می رود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
افسانه محمدى ساغندى |   1399/05/01 19:19:07   |
0     0
بخشى از درآمدهاى مالیاتى تزریق شده است به بودجه عمومى کشور به حوزه آموزش اختصاص مى یابد وصرف توسعه وتجهیز مدارس ،ایجاد مدارس در مناطق محروم ،نوسازى سازهاى فرسوده وارتقا امکانات آموزشى مى شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
علیرضا آزاد |   1399/05/02 11:47:29   |
0     0
آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه توحیدفر |   1399/05/05 00:59:11   |
0     0
ملموس‌تری از نحوه مصرف مالیات بیان شود می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Morteaza Poursoleiman |   1399/05/05 23:20:21   |
0     0
صرف مالیات جهت امور عمرانی و اموزشی و بهداشتی موجب رونق تولید و توسعه و فرهنگ مالیاتی و امید به زندگی در کشورخواهد شد
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/05/09 21:25:58   |
0     0
آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.
دولت با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت میورزد.مالیات به منظور حفظ و نگهداری بسترهای موجود برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و ایجاد امکانات و منابعی که دولت در اختیار فعالان اقتصادی می‌گذارد، گرفته می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هزینه‌هایی که صرف توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، ایجاد فضاهای کسب‌وکار، تأمین هزینه‌های جاری دولت به عنوان تسهیل‌کننده فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و هزینه‌هایی که صرف امنیت انجام فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، اشاره کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
لعیا حیدری |   1399/05/09 21:31:49   |
0     0
آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.دولت همچنین با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت میورزد.
بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.مالیات به منظور حفظ و نگهداری بسترهای موجود برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و تجاری و ایجاد امکانات و منابعی که دولت در اختیار فعالان اقتصادی می‌گذارد، گرفته می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به هزینه‌هایی که صرف توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، ایجاد فضاهای کسب‌وکار، تأمین هزینه‌های جاری دولت به عنوان تسهیل‌کننده فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی و هزینه‌هایی که صرف امنیت انجام فعالیت‌های اقتصادی می‌شود، اشاره کرد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه مستانی |   1399/05/13 17:01:31   |
0     0
می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود. در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود. بطور مثال 3 درصد از کل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده در شهرها و روستاها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان مناطق تعلق‌گرفته و صرف آبادانی و توسعه آن‌ها می‌شود و در حوزه‌هایی همچون بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی، راه‌سازی، احداث پل و معابر، جاده‌سازی و ایجاد اماکن تفریحی ازجمله پارک‌ها و فضاهای سبز و حفظ و نگهداری آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.دولت همچنین با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت می‌ورزد. به‌طور مثال، از محل 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده کالا و خدمات، یک درصد آن به حوزه سلامت و خدمات درمانی اختصاص دارد و این امر با ایجاد تحول در نظام سلامت و کاهش بسیاری از هزینه‌های درمانی، یاری بخش بیماران و مددجویان شده است. در بخش آموزش نیز، بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.
در حوزه تولید، سیاست‌هایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور اتخاذ گردیده است تا به مدد افزایش تولید، اشتغال نیز رونق گرفته و میزان بیکاری و فقر در جامعه کاهش یابد.هزینه فعالیت بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور که متولی تأمین امنیت در کشور محسوب می‌شوند، از طریق بودجه عمومی کشور تأمین می‌شود که درآمدهای حاصل از پرداخت مالیات بخش قابل توجهی از این بودجه را تشکیل می‌دهند. به‌طور مثال در زمینه فعالیت نیروهای مسلح کشور، تجهیز تأسیسات و زیربناهای امنیتی و تأمین امنیت مرزها، نیازمند صرف بودجه عمومی است که درآمدهای مالیاتی تأمین‌کننده بخش مهمی از آن محسوب می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه جنتی |   1399/05/13 19:30:23   |
0     0
دانستن نحوه مصرف و هزینه کرد درآمدهای حاصل از وصول مالیات می‌تواند بهترین انگیزه برای پرداخت مالیات افراد محسوب شود
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/05/24 10:42:51   |
0     0
آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فاطمه جعفری |   1399/05/24 10:47:35   |
0     0
در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود.در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
ریحانه زارع |   1399/05/26 13:01:05   |
0     0
آگاهی از نحوه هزینه کرد این‌گونه درآمدها، افزایش اعتماد مردم به دولت‌ها و همراهی بیشتر آنان در توسعه و آبادانی کشور را در پی داشته و در نهایت، مشارکت بیشتر مردم در امر سازندگی را به دنبال دارد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Fatemeh shayegh |   1399/05/28 18:29:50   |
0     0
می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود. در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود. بطور مثال 3 درصد از کل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده در شهرها و روستاها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان مناطق تعلق‌گرفته و صرف آبادانی و توسعه آن‌ها می‌شود و در حوزه‌هایی همچون بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی، راه‌سازی، احداث پل و معابر، جاده‌سازی و ایجاد اماکن تفریحی ازجمله پارک‌ها و فضاهای سبز و حفظ و نگهداری آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.دولت همچنین با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت می‌ورزد. به‌طور مثال، از محل 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده کالا و خدمات، یک درصد آن به حوزه سلامت و خدمات درمانی اختصاص دارد و این امر با ایجاد تحول در نظام سلامت و کاهش بسیاری از هزینه‌های درمانی، یاری بخش بیماران و مددجویان شده است. در بخش آموزش نیز، بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.
در حوزه تولید، سیاست‌هایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور اتخاذ گردیده است تا به مدد افزایش تولید، اشتغال نیز رونق گرفته و میزان بیکاری و فقر در جامعه کاهش یابد.هزینه فعالیت بسیاری از دستگاه‌ها و ارگان‌های کشور که متولی تأمین امنیت در کشور محسوب می‌شوند، از طریق بودجه عمومی کشور تأمین می‌شود که درآمدهای حاصل از پرداخت مالیات بخش قابل توجهی از این بودجه را تشکیل می‌دهند. به‌طور مثال در زمینه فعالیت نیروهای مسلح کشور، تجهیز تأسیسات و زیربناهای امنیتی و تأمین امنیت مرزها، نیازمند صرف بودجه عمومی است که درآمدهای مالیاتی تأمین‌کننده بخش مهمی از آن محسوب می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
Fatemeh shayegh |   1399/05/28 18:31:42   |
0     0
ملموس‌تری از نحوه مصرف مالیات بیان شود می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مهلا زارع |   1399/06/05 21:34:00   |
0     0
می‌توان به بخش‌هایی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده اشاره کرد که در زمینه تأمین هزینه‌های درمان و سلامت افراد جامعه و همچنین کمک به تأمین منابع مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت می‌شود. در زمینه عمران و توسعه زیرساخت‌ها، درآمدهای مالیاتی صرف ارائه خدمات و انجام اقداماتی نظیر ساخت جاده‌ها و بازسازی آن‌ها، سدسازی، ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و شبکه‌های آبی، توسعه زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی در مناطق محروم و توسعه‌نیافته می‌شود. بطور مثال 3 درصد از کل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده در شهرها و روستاها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان مناطق تعلق‌گرفته و صرف آبادانی و توسعه آن‌ها می‌شود و در حوزه‌هایی همچون بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی، راه‌سازی، احداث پل و معابر، جاده‌سازی و ایجاد اماکن تفریحی ازجمله پارک‌ها و فضاهای سبز و حفظ و نگهداری آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد.دولت همچنین با بهره‏گیری از درآمدهای مالیاتی به ارائه خدمات وسیعی در حوزه سلامت، بهداشت و درمان ازجمله ساخت و بازسازی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بسیاری پروژه‌های دیگر جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان مبادرت می‌ورزد. به‌طور مثال، از محل 9 درصد درآمد مالیات بر ارزش‌افزوده کالا و خدمات، یک درصد آن به حوزه سلامت و خدمات درمانی اختصاص دارد و این امر با ایجاد تحول در نظام سلامت و کاهش بسیاری از هزینه‌های درمانی، یاری بخش بیماران و مددجویان شده است. در بخش آموزش نیز، بخشی از درآمدهای مالیاتی تزریق‌شده به بودجه عمومی کشور به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و صرف توسعه و تجهیز مدارس، ایجاد مدارس در مناطق محروم، نوسازی سازه‌های فرسوده و ارتقا امکانات آموزشی می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مصطفی زارع |   1399/06/09 00:41:04   |
0     0
در خصوص صرف درامدهای مالیاتی برای جامعه و کشور باید شفاف سازی صورت گیرد و همچنین یه دنبال آن آگاه سازی ملت تا باعث تقویت روحیه ی پرداخت مالیات تکسو آنها بشود...
به طور مثال پرداخت های مالیاتی در حوزه های مختلفی مثل عمران و توسعه زیرساخت ها،جاده سازی و بازسازی آنها و سد سازی و...
یا در حوزه تولید و اشتغال و کارآفرینی و ...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
مصطفی زارع |   1399/06/09 00:49:52   |
0     0
یکی از بهترین راه های جمع آوری مالیات از مردم، نشان دادن آثار آن به خودشان است و تا زمانی که مردم به این احساس وآگاهی از
ارمغان مالیاتی که برایشان رقم میخورد نرسند نمیتوان انتظار پرداخت به موقع و درست و صحیح مالیات را از آنها داشت...
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics