تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دهمین وبینار آموزشی استانداردهای جدید حسابداری ایران/ 11 تیر ماه 1399

دهمین وبینار آموزشی استانداردهای جدید حسابداری ایران در تاریخ 11 تیر 1399 توسط مرکز آموزش حسابداران خبره ایران برگزار می شود.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از مرکز آموزش حسابداران خبره، مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT)، سازمانی پیشرو در امر آموزش‌‌های حسابداری و مالی کشور می‌‌باشد. این مرکز به منظور بالا بردن آگاهی‌ عمومی و بهبود دانش‌ بنیادی در طول سال اقدام به برگزاری رویدادهای متنوعی می‌‌کند.
با توجه به اینکه استانداردهای جدید حسابداری ایران از تاریخ 1398/01/01 لازم الاجرا می‌‌باشد، این رویداد با محوریت بررسی چالش‌های پیش رو در اجرای این استانداردها و ارائه راهکارهای لازم برای رفع این چالش‌‌ها و پیاده‌سازی مطلوب استانداردهای جدید برگزار می‌‌شود. مرکز آموزش حسابداران خبره، تاکنون تنها مرکزی است که برای دهمین بار در سطح کشور اقدام به برگزاری این رویداد نموده است و کارگاه پیش رو می‌‌تواند فرصتی مناسب را در اختیار حسابداران، حسابرسان، مدیران، کارشناسان و سایر علاقمندان قرار دهد تا علاوه بر کسب دانش مورد نیاز در مورد این استانداردها از بزرگترین اساتید حرفه، بتوانند موضوعات مدنظر خود را نیز با خبره‌گان مطرح نموده و از به‌روزترین اطلاعات در این خصوص بهره‌‌مند گردند.

در پایان به شرکت‌کنندگان در این رویداد، گواهی شرکت در وبینار از طرف مرکز اهدا می‌‌شود.

 

منبع خبر: مرکز آموزش حسابداران خبره
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics