تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک‌ها مکلف به بازگرداندن املاک مصادره شده به صاحبان اولیه شدند

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مصوبه شورای پول و اعتبار جهت بازگرداندن واحدهای تولیدی تملک شده با شرایط آسان، به صاحبان اولیه آنها خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، حسین مدرس خیابانی گفت: واحدهای تولیدی که به دلیل بدهی، راکد مانده‌اند باید به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مراجعه کنند تا مسائل آنها مورد حل و فصل قرار بگیرد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین شورای پول و اعتبار نیز مصوب کرده تا بانک‌ها، آن دسته از واحدهای تولیدی تملک شده به دلیل بدهی را، با شرایط آسان به صاحبان اولیه خود برگردانند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به رسیدن پویش «تولید، تداوم امید» به ایستگاه سوم با بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی در روز گذشته، تصریح کرد: در حال حاضر، سراسر نقاط کشور همانند یک کارخانه بزرگ سازندگی است و در جای جای آن، فعالیت‌های توسعه‌ای در حال انجام است، این در شرایطی است که پویش تولید، تداوم امید به منظور بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۴۱ هزار نفری به صورت مستقیم، موید این موضوع است.

مدرس خیابانی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای تولیدی مختلف اعلام کرد: تولید در واحدهای صنعتی، به صورت افزایشی در حال انجام است و بیشتر واحدهای تولیدی، طرح‌های توسعه خود را نیز افتتاح کرده‌اند که این برای کشور یک افتخار است.

 

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد علیرغم اینکه کشور تحت خصمانه‌ترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته، اما ذره‌ای از مسیر تولید، توسعه و پیشرفت خارج نشده که این افتخار بزرگی است.

وی اضافه کرد: باید نقدینگی و سرمایه‌های سرگردان کشور به سمت امور مولد خارج از واسطه‌گری هدایت شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics