تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ماده مخدر ماشروم یا همان قارچ جادویی چیست؟

همراه با گذر زمان علایق مردم در چیز های مختلف تغییر می کند و چیز های متفاوتی را می پسندند. از جمله این تغیرات سلیقه نوشیدنی ها و غذا ها می باشد اما موضوع به همینجا ختم نمی شود. مواد مخدر نیز از این قائده مستثنی نمی باشند و با تغییر سلیقه مردم مخدر های متفاوتی مد شده و مصرف می شوند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از طلا، همراه با گذر زمان علایق مردم در چیز های مختلف تغییر می کند و چیز های متفاوتی را می پسندند. از جمله این تغیرات سلیقه نوشیدنی ها و غذا ها می باشد اما موضوع به همینجا ختم نمی شود. مواد مخدر نیز از این قائده مستثنی نمی باشند و با تغییر سلیقه مردم مخدر های متفاوتی مد شده و مصرف می شوند.


یکی از مواد مخدر نسبتا قدیمی که پس از سال ها دوباره در میان مردم بسیار از کشور ها و البته جوانان مد شده است ماشروم یا همان قارچ جادویی می باشد. دلیل پیدا کردن محبوبیت دوباره این ماده مخدر گیاهی بودن آن می باشد که در این سال های اخیر در همه زمینه ها مورد توجه قرار گرفته است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

همانطور که از اسم این ماده مخدر پیداست یک نوع قارچ می باشد که افراد با خوردن آن وارد یک توهم در سطوح بالا می شوند. ماده شیمیایی مؤثر در این قارچ ال اس دی می باشد که به صورت جداگانه نیز به فروش می رسد.
اما خصوصیات این روان گردان قوی چیست؟ این ماده می تواند باعث شود که افراد وارد سطوح بالایی از حالت های متوهمانه شوند. طبق گفته های افرادی که این ماده را مصرف کرده اند آن ها پس از خوردن ماشروم تغییراتی در اشکال، رنگ ها و صدا ها حس کرده اند و درک خود از واقعیت را از دست داده اند.
طبق گفته دانشمندان این ماده بر روی گیرنده های حواس مختلف در مغز تاثیر می گذارد و باعث بهم ریختگی آن ها در مغز می شود. برای مثال ممکن است اطلاعاتی که توسط حس گر های شنوایی دریافت شده به بخش بویایی مغز برود! ادعای دیگر موجود در بازار این مخدر مبنی بر بالا بردن خلاقیت نیز توسط دانشمندان رد شده است.


مدت زمان تاثیر این ماده مخدر سه تا 12 ساعت می باشد که ممکن است در این زمان اتفاقات بسیاری در مغز بیافتد که بسیاری از آن ها به دلیل کافی نبودن تحقیقات در این زمینه از چشم دانشمندان پنهان می باشد.


نکته جالب دیگر درباره این ماده مخدر در ایران این است که بیشترین مصرف کنندگان آن نوجوانان و جوانان از طبقات مرفه و متوسط رو به بالا می باشد.
مجیک ماشروم می تواند خطرات بسیار زیادی را در پی داشته باشد که از چشم افراد علاقه مند به آن دور مانده است. تا کنون افراد بسیاری پس از مصرف آن دست به اعمال خشونت آمیز و حتی خودکشی زده اند و از دنیا رفته اند. همچنین از عوارض قارچ جادویی این می باشد که ممکن است مدت زمانی (حتی سال ها) پس از مصرف آن به ناگاه در هر موقعیتی شما را وارد توهمات سطح بالا کند. حال در هنگام رانندگی و یا در میان یک جلسه بسیار مهم و این می تواند به معنای پایان زندگی شما و یا از دست دادن شغلتان باشد.
در انتها توصیه ایی که می توان به تمامی افراد کرد این است که تا حد امکان از مخدر ها دور بمانید و مسائل سلامت جسم و روان خود را جدی بگیرید.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics