تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمک ۵۰ هزاریورویی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی برای توسعه این رشته در ایران

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون بین‌المللی قرار است ۵۰ هزار یورو برای کمک و توسعه ایمنی، آموزش و تجهیز آکادمی به فدارسیون کمک کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، «مازیار ناظمی» روز پنجشنبه افتتاح آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: ارتباطات خوبی با فدراسیون بین‌المللی موتورسواری و اتومبیل‌رانی داریم و این نهاد بین‌المللی ۵۰ هزار یورو برای کمک به توسعه ایمنی فدراسیون،  آموزش و تجهیز آکادمی به ایران کمک می‌کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی اظهار داشت: خدا خواست که در این روز پر برکت آکادمی را افتتاح کنیم و بسیار از این بابت خوشحالیم. خانواده فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سرمایه بزرگ و ثروت ملی کشور هستند.

ناظمی خاطر نشان کرد: نیاز به آموزش‌های مداوم و مدون داریم و از آموزش‌های پراکنده جلوگیری کردیم. مجموعه‌ای از توانمندی‌ها و کمیته‌ها در آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیل‌رانی مستقر هستند.  ۱۸۰۰ نفر در سامانه آموزشی آنلاین ما شرکت کردند.

وی بیان داشت: بازوان ما هیات‌ها استانی هستند و نگاه ما کشوری است و با موافقت وزیر ورزش و جوانان در ۱۰ دهکده المپیک استان‌های کشور، ۱۰ پیست را در اختیار هیات‌های استانی قرار خواهیم داد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: بخش خصوصی بسیار موفقی داریم و در این مدت کمیته خیرین را تشکیل دادیم که با کمک این دوستان صندوق اندوخته خوبی ایجاد کردیم.

وی همچنین یادآور شد: مجموعه از پیشکسوتان بسیار ارزشمند داریم و در تالار مشاهیر ورزش کشور جایگاه خوبی داریم. با ساز و کاری که در حال انجام آن هستیم به جایی خواهیم رسید که نیازمان به درآمدها و منابع دولتی بسیار کمتر شود. ۲ خودروساز ملی را برای حضور در لیگ دعوت کردیم و این سرمایه به مسابقات کشور باز خواهد گشت. بدهکار جوانان این مملکت هستیم و باید همه توانمان را جهت خدمت به این جوانان به کار بگیریم.

ناظمی گفت: با موافقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، یک هزار متر مربع زمین در مجموعه آزادی برای ساخت ساختمان اداری این فدراسیون اختصاص یافته است که با هماهنگی انجام شده ساخت آن آغاز خواهد شد.

نخستین آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران امروز (پنجشنبه) با حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان آغاز به کار کرد.

«مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و «جمشید تقی‌زاده» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و «مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون و جمعی از مسوولان و ورزشکاران در مراسم افتتاح آکادمی حضور داشتند.

این آکادمی برای نخستین مرتبه در کشور در رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایجاد شده و قرار است با توسعه ظرفیت‌های آموزشی و استفاده از مدرسان داخلی و خارجی به توسعه و پیشرفت این رشته در کشور کمک کند.

تجهیز آکادمی ماه گذشته با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics