تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مجتمع قضایی تصادفات رانندگی سرعت خدمت رسانی به بیمه گذاران را افزایش می‌دهد

مدیرکل پیشگیری‌های قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: تشکیل مجتمع قضایی تصادفات رانندگی و امور بیمه ای علاوه بر افزایش سرعت خدمت رسانی به بیمه گذاران، موجب اعتماد مردم به قوه قضاییه و صنعت بیمه خواهد شد.

چابک آنلاین، فرزاد فرهادی راد افزود: حجم روزافزون وسایل نقلیه در شهرهای بزرگ، کثرت وقوع تصادفات و ورود پرونده های مربوطه به آنها در مراجع قضایی، آثار زیان بار و خسارات ناشی از جرایم و تخلفات رانندگی، عدم استقرار نهادهای مرتبط با موضوع در کنار واحدهای قضایی رسیدگی کننده، محدود سازی و ترمیم سریع آلام و دردهای مالی، جانی و روحی مردم و حجم روزافزون وسایل نقلیه در شهرهای بزرگ از جمله ضرورت های تشکیل مجتمع قضایی تصادفات رانندگی و امور بیمه ای است.

 

وی بیان کرد: تسریع در رسیدگی، ایجاد وحدت رویه در آراء، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، پیشگیری از جرائم و تخلفات رانندگی، پیشگیری از جرائم جعل، تبانی و ... علیه شرکت های بیمه، استفاده از تمامی ظرفیت نهادهای مرتبط، حفظ حقوق و تکریم شأن بیمه گذاران، رسیدگی تخصصی به جرایم و تخلفات رانندگی، متمرکز شدن پرونده به منظور سهولت رسیدگی، حضور نماینده شرکت بیمه در جلسات رسیدگی و آموزش دقیق قضات رسیدگی کننده به پرونده های مطروحه در مجتمع از جمله اهداف شکل گیری این مجتمع است.

 

منبع خبر: اطلاع رسانی بانک و بیمه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics