تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از واحدهای صنفی استان سمنان کشف شد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از انجام دو هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی طی سه ماه اول سالجاری در سطح استان خبر داد و گفت: ماحصل این بازرسی‌ها کشف ۱۵۳ میلیارد کالای قاچاق در سطح استان بوده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از تحلیل بازار، علی تشنه دل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت سمنان با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک به منظور مبارزه با قاچاق کالا در سطح واحدهای صنفی استان، ابراز کرد: دو هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی طی سه ماه اول سال ۹۹ از اصناف انجام شده است.

وی با اشاره به مقابله با کالای قاچاق با عزم همگانی از سوی صمت و دیگر دستگاه‌های متولی، ابراز کرد: ۳۴۸ پرونده در بازرسی های انجام شده از اصناف استان سمنان طی سه ماهه اول سال جاری درباره قاچاق کالا تشکیل شده است.

سرپرست صمت استان سمنان مجموع ریالی کالای کشف شده در این بازه زمانی از اصناف استان را ۱۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این بازرسی‌ها برای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه و حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته است.

تشنه دل با بیان اینکه این بازرسی‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت بازرسان مستقر در این سازمان و دستگاه‌های عضو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا انجام شده است، تاکید کرد: صعی شده تا به صورت مستمر و یکپارچه از تمام اصناف استان بازرسی به عمل آید.

 

 

منبع خبر: تحلیل بازار
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics