تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چرا گوشی های شیائومی به یکی از محبوب ترین ها در بازار ایران تبدیل شده اند؟

گوشی های همراه یکی از مهم ترین کالا های مصرفی افراد در سرتاسر جهان می باشد که توسط کارخانه ها و شرکت های زیادی تولید شده و به دست خریداران می رسد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری سایت طلا ، گوشی های همراه یکی از مهم ترین کالا های مصرفی افراد در سرتاسر جهان می باشد که توسط کارخانه ها و شرکت های زیادی تولید شده و به دست خریداران می رسد.

در زمینه تولید گوشی های همراه برند های مختلفی فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها امکانات، قابلیت ها، خدمات پس از فروش، نوآوری و قیمت مختلفی را عرضه می کنند که باعث محبوبیت هر کدام از آن ها در بازار های مختلف می شود.

 

از جمله برند های پر طرفدار در جهان را می توان اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی، نوکیا و وان پلاس دانست. اما چرا برند شیائومی تا این حد در بازار ایران محبوب شده است؟

دلیل اصلی این موضوع را می توان در سیاست های قیمت گذاری این شرکت جست و جو کرد. قیمت های پایین گوشی های شیائومی باعث شده است تا این برند در کشور های مختلف و به خصوص کشور هایی با ارزش پولی ضعیف تر مانند ایران محبوب شود.

 

البته این تنها نکته نیست. گوشی های شیائومی با قیمت های مناسب برعکس دیگر برند ها از کیفیت و نوآوری پایینی برخوردار نیستند بلکه برای مثال شما می توانید با هزینه کردن تنها 3 و نیم میلیون تومان یک گوشی جدید، کاملا نوآورانه و با امکانات زیاد از این شرکت خریداری کنید.

از دیگر مزیت های این برند نیز می توان به لوازم جانبی با قیمت مناسب، قابلیت تعمیر با قیمت پایین، عمر طولانی باطری گوشی های این برند و ... اشاره کرد که شیائومی را تبدیل به یک برند فوق العاده می کند.

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics