تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کشور باید با مالیات اداره شود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشور باید با درآمدهای مالیاتی اداره شده و نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی برای سرمایه گذاری در تولید استفاده شود تا به توسعه واقعی برسیم.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، لطف ا... سیاهکلی ، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: کشوری که از راه مالیات اداره نشود به سامان نمی‌رسد و اگر مالیات بر اساس منطق و عدالت باشد ، همه راضی می‌شوند .

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان امور مالیاتی استان اظهار داشت: بدون اغراق آنچه شما انجام می‌دهید نوعی ایثار توأم با تعهد است.
سیاهکلی گفت: برای ارتقای جایگاه مالیات باید همه همت کنیم و با بهره گیری از تجارب دیگر کشورها مالیات را به گونه‌ای دریافت کنیم تا رضایت عمومی جلب شود .
وی اظهار داشت: باید نتیجه دریافت مالیات در سطوح جامعه دیده شود و مردم بدانند مالیات پرداختی آنها در چه اموری هزینه می‌شود تا همراهی بیشتری داشته باشند و فرهنگ سازی در این عرصه با خود شماست.

وی در پایان افزود: اگر بخواهیم فساد، قاچاق و رانت در کشور حذف شود باید پول کاغذی را حذف کنیم و پول الکترونیکی رایج شود و راه شفاف سازی در فعالیت‌ها تحقق کامل دولت الکترونیک است تا هیچ صنفی اعم از پزشک، وکیل، کاسب و تاجر راهی برای فرار مالیاتی نداشته باشد .

 

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مریم دهقان بنادکی |   1399/05/09 13:51:55   |
0     0
در برخی از کشورها تمامی مردم چه جز وکل همگی صادقانه در تمامی امور،در همه معاملات ریز وکلان مالیات خود راپرداخت میکنند ولی در کشورهای همچون ایران خیلی از صنایع بزرگ با راههای غیر قانونی از پرداخت مالیات به نصف یا گاهی کمتر تن میدهند واین خود نابرابری وقتی کارگری که ساید حقوق اون خیلی کمتر باشد ومالیات را کامل پرداخت میکند.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فائزه |   1399/05/10 19:21:13   |
0     0
باید نتیجه دریافت مالیات در سطوح جامعه دیده شود و مردم بدانند مالیات پرداختی آنها در چه اموری هزینه می‌شود تا همراهی بیشتری داشته باشند .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
سیده بنت الهدی مرتضوی |   1399/05/12 01:34:03   |
0     0
کشوری که از راه مالیات اداره نشود به سامان نمی‌رسد و اگر مالیات بر اساس منطق و عدالت باشد و بر اساسسود و منافع مودی دریافت شود همه راضی می‌شوند. کشور باید به سمت نظام IT و دولت الکترونیک برود که در این صورت فرار مالیاتی هم نخواهیم داشت لذا از کارشناسان انتظار داریم برنامه مدون ارائه کنند تا بتوانیم نظام جامع مالیاتی را در کشور پیاده کنیم.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
فرزانه جنتی |   1399/05/13 19:08:47   |
0     0
باید نتیجه دریافت مالیات در سطوح جامعه دیده شود و مردم بدانند مالیات پرداختی آنها در چه اموری هزینه می‌شود تا همراهی بیشتری داشته باشند و فرهنگ سازی در این عرصه
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/05/26 00:56:40   |
0     0
برای ارتقای جایگاه مالیات باید همه همت کنیم و با بهره گیری از تجربیات مهم دیگر کشورها مالیات را به گونه‌ای دریافت کنیم تا رضایت عمومی جلب شود .
برای ارتقای جایگاه مالیات باید همه همت کنیم و با بهره گیری از تجارب دیگر کشورها مالیات را به گونه‌ای دریافت کنیم تا رضایت عمومی جلب شود .
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics