تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افشین ملایی: وضعیت اشتغال و بیمه مربیان ورزشی ساماندهی می‌شود

نشست رییس فدراسیون ورزش های همگانی و عباس نظریان رییس مرکز اقتصاد ورزش، سرمایه گذاری و مشارکت های وزارت ورزش در محل فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر ، در این نشست عباس نظریان با تأکید بر جایگاه راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک مرکز مشارکت ها و فدراسیون در سه حوزه اشتغال آفرینی و کارآفرینی، گردشگری ورزشی و استارتاپ های حوزه ورزش و فعالیت بدنی افزود: فدراسیون ورزش های همگانی دارای ظرفیت های فعال نشده بسیاری است که با هم افزایی می توان زمینه فعال سازی آنها را فراهم کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

افشین ملایی هم ضمن تقدیر از اقدامات نظریان طی مدت مسئولیت در مرکز اقتصادی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: موضوع حل وضعیت شغلی و بیمه ای مربیان تحت پوشش فدراسیون از مهمترین اولویت های فدراسیون خواهد بود و این مأموریت را با جدیت دنبال خواهد کرد.

 

ضمن اینکه ملایی از تشکیل کمیته اقتصادی و مشارکت های فدراسیون با هماهنگی و همکاری نزدیک مرکز مشارکت های وزارت ورزش و جوانان خبر داد و تأکید کرد: سیاست های اقتصادی و مشارکتی فدراسیون باید سیاست های وزارتخانه هماهنگ باشد.

 رضا شجیع سرپرست نایب رییسی فدراسیون هم به ظرفیت‌های فدراسیون در حوزه گردشگری ورزشی اشاره کرد و آمادگی انجمن گردشگری برای همکاری نزدیک با وزارت ورزش و جوانان را اعلام کرد.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics