تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۵۰۰ هزار یورو برای احداث ۷ آزمایشگاه مرکزی دانشگاه فنی وحرفه‌ای تخصیص یافت

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تخصیص ۵۰۰ هزار یورو بودجه ارزی برای احداث هفت آزمایشگاه مرکزی در مناطق واجد شرایط خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سیدحیدر میرفخرالدینی روز پنجشنبه گفت: با توجه به رویکرد مهارت محوری دانشگاه فنی وحرفه ای، این دانشگاه تصمیم به احداث هفت آزمایشگاه مرکزی در برخی استان های کشور گرفته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: مبلغ مورد نظر برای اجرای این طرح، ۵۰۰ هزار یورو است که تمامی این مبلغ تخصیص یافته و به حساب دانشگاه نیز واریز شده است.
میرفخرالدینی اظهار داشت: دانشگاه فنی وحرفه ای امسال در تعاملات صورت گرفته با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای نخستین بار در فهرست استفاده کنندگان از بودجه ارزی قرار گرفت. از این رو این بودجه ارزی را برای ایجاد و احداث آزمایشگاه مرکزی هزینه خواهیم کرد.
معاون پژوهشی دانشگاه فنی وحرفه ای ادامه داد: هدف اصلی از احداث این آزمایشگاه این است که هم دانشکده های فنی وحرفه ای و هم سایر مراکز آموزش عالی استان ها، در قالب تفاهم نامه هایی از این آزمایشگاه ها استفاده و بهره برداری کنند.

 

میرفخرالدینی با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد از دروس دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت عملی ارائه می شود، عنوان کرد: این آزمایشگاه ها در پنج استان کشور با توجه به مزیت های نسبی احداث می شود. در همین راستا برنامه اولیه تصویب و مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته است.

 

بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی فنی و حرفه ای تا پیش از شهریور ۹۹

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی وحرفه ای ادامه داد: هم اکنون در حال تجهیز کارگاه و آزمایشگاه ها هستیم و تا پیش از شهریور ماه ۹۹ این آزمایشگاه ها به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد.
میرفخرالدینی تصریح کرد: از آنجا که دانشگاه سیاست محرومیت زدایی را در پیش گرفته است، ساخت آزمایشگاه مرکزی از استان تهران آغاز شده است و قرار است این آزمایشگاه خارج از شهر تهران احداث شود. در سایر استان های مورد نظر نیز وضعیت به همین گونه خواهد بود تا تمامی مناطق تجهیز شوند.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics