تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جلسه سرپرست اتومبیلرانی با وزیر گردشگری برای "رفع سوءتفاهم ها"

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری دیدار کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایسنا، مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با  مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی دیدار و گفت و گو کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ناظمی در این دیدار یک ساعته گفت: امروز با هدف بر طرف کردن سوء تفاهمات گذشته و همکاری های مشترک و بیشتر در بخش های مختلف از جمله گردشگری ورزشی، مشارکت در آموزش فراگیر و امداد جاده ای ، رالی های مختلف از جمله خانوادگی ، فرهنگی و بین المللی و همینطور بهره مندی فدراسیون از خدمات متقابل با کانون به خصوص در بخش ماشین های کلاسیک حضور شما هستیم.

 

مونسان هم با تشکر از سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای فعالیت های صورت گرفته در این مدت گفت: قانون حدود وظایف هر دو نهاد یعنی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را روشن کرده است و امیدوارم دیگر انرژی مان را صرف موارد اختلاف بر انگیز و بی نتیجه گذشته نکنیم چرا مسئولیت ها دقیقا معلوم است.

 

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: تلاش کنید بین کانون جهانگردی و فدراسیون هم افزایی ایجاد شود و حتما تفاهم اجرایی دیگری در صورت نیاز تهیه کنید و هدف شما بهره مندی از توان زیاد هر دو بخش برای تعالی این حوزه و در نهایت افزایش نشاط جوانان و رضایت مندی مردم باشد.

وی ادامه داد: با موضوع گردشگری ورزشی موافقم و بخصوص در بخش رالی این قسمت می تواند بسیار موفق باشد و کارهای مشترک زیادی برای همکاری وجود دارد.

 

مونسان به سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد: خوشبختانه نگاه نو و جدید شما در مدیریت این فدراسیون باعث پر تحرکی آن شده است و جنبه های جدیدی برای آن در حوزه اجتماعی و فعالیت های ملی ایجاد شده است و این روند باید ادامه پیدا کند و امیدوارم مسیر مدیریتی جدید با حضور شما با تنش زدایی و مشارکت بیشتر باشد.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای اربابی رئیس کانون اتومبیلرانی و جهانگردی به عنوان یکی از بهترین مدیران مجموعه ما، کاملا به حوزه تخصصی بنگاه داری و افزایش مشارکت ها اشراف دارد و برنامه های بسیار خوبی در حوزه بین الملل و مجموعه کشور دارد و قطعا با همراهی و همکاری مشترک و ملی با یکدیگر ، نتایج خوبی خواهید گرفت.

 

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics