تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاکید دکتر نوبخت بر شتاب‌بخشی به ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز، بر شتاب‌بخشی به ساخت این ورزشگاه و تخصیص اعتبارات مورد نیاز این طرح تاکید کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در دومین روز سفر به استان فارس از روند احداث و تکمیل این ورزشگاه بازدید کرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

سالن ۶ هزار نفره شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است که در بزرگراه حسینی الهاشمی در غرب شیراز درحال ساخت است.
این سالن قرار بود سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما تا سال ۹۴ این پروژه تعطیل شد. در چهار سال گذشته، عملیات ساخت این سالن ورزشی از سر گرفته شد و هم اینک بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، عصر چهارشنبه در آغاز سفر ۲ روزه به استان فارس در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز گفت: تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفر رییس جمهوری به استان فارس اختصاص داده شده و با توجه به اینکه ابعاد و حجم برخی از پروژه‌ها افزایش یافته، نیازمند تقویت مالی هستند که در این سفر درباره آن، تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن - قائمیه، افتتاح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس و شرکت در نشستی با نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های روز نخست سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس بود.
آغاز عملیات اجرایی احداث خط سه قطار شهری شیراز، بهره‌برداری از فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز، آغاز عملیات ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان و شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های روز پنجشنبه نوبخت در شیراز اعلام شده است.

 

 

 

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics