تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایلام، استان برتر در پرداخت تسهیلات و جذب منابع مالی برای تولیدکنندگان/کسب رتبه سوم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام در کشور

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت طرح و برنامه وزارت صمت تا پایان تیرماه سال جاری، ایلام جزو استان های برتر در پرداخت تسهیلات و جذب منابع برای واحدهای تولیدی از محل منابع تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری شاتا، رضا محمدرحیمی افزود: سهم استان ایلام از این تسهیلات ۸۰۱ میلیارد ریال بوده که با کمک هفت بانک عامل خوشبختانه صد درصد منابع اختصاصی استان جذب گردید و باتوجه به شناوربودن جذب منابع این تسهیلات مکاتبات لازم برای تخصیص مبالغ جدید یا سهمیه استفاده نشده ی سایراستانها به ایلام صورت گرفته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

گفتنی است این تسهیلات در سه بخش طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، بازسازی و نوسازی صنایع و سرمایه‌ درگردش تدوین شده است.

 

کسب رتبه سوم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام در کشور

بر اساس گزارش عملکرد و اثر بخشی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانها توسط وزارت کشور، عملکرد استان ایلام در سه ماه نخست سال و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد داشته است و در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

به گفته قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با توجه به نامگذاری سال ۹۹ بنام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اولویت اصلی استان در جهت تحقق شعار سال متمرکز شده است و در این راستا احیاء و فعال سازی واحد های تولیدی راکد و نیمه فعال در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

وی در ادامه می گوید: در این زمینه با تلاش های صورت گرفته موفق شده ایم ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم و در این حوزه جزو استان های موفق در کشور بوده ایم.

 

 

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics