تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز تاسیسات گردشگری کشور

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری» راه‌اندازی و بهره‌برداری رسمی آن به ادارات کل استانی ابلاغ شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایلنا، سید جواد موسوی (مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور مجوز تاسیسات گردشگری کشور، گفت: در راستای هوشمندسازی، تسهیل و تسریع دسترسی عموم به خدمات دولتی، سامانه صدور و تمدید پروانه بهره‌برداری تاسیسات گردشگری به نشانی my.mcth.ir  به صورت رسمی ابلاغ و آماده بهره‌بردای شده است.

وی افزود: این سامانه با هدف مکانیزه شدن کلیه فرآیندهای مرتبط با مجوزهای تاسیسات گردشگری به صورت برخط راه‌‌اندازی شده است . 

مدیر‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری یادآور شد: در این سامانه پس از ثبت‌نام اولیه و با توجه به نیاز متقاضی فرآیند شروع می‌شود و در واقع کلیه تعاملات سازمان با متقاضیان از زمان ثبت تقاضا برای اخذ مجوز تا صدور مجوز و در صورت نیاز تمدید مجوزهای صادر شده از طریق این سامانه صورت می‌گیرد .

به گفته موسوی در این سامانه امکاناتی همچون درخواست صدور پروانه بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری وخوداظهاری تاسیسات وجود دارند.

منبع خبر: ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics