تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ضرورت ساماندهی آزمایشات خارج از آزمایشگاه ها

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی، در نشست مشترک با مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، بر لزوم ساماندهی نمونه گیری خارج از آزمایشگاه تاکید کردند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری مهر، در نشست محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با سیامک سمیعی مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، نظارت بر فرآیندها و اجرای کامل پروتکل ها و دستورالعمل های آزمایشگاهی در کووید۱۹ در دستور کار قرار گرفت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این نشست، در محل سازمان نظام پزشکی تشکیل و محورهای مشترک در دستور کار سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت قرار گرفت.

لزوم ساماندهی نمونه گیری خارج از آزمایشگاه و تبلیغ آزمایش ها برای انجام خدمات در زمان کرونا و نقش استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین در تسهیل فرآیندها.

 

نظارت بر فرآیندها و اجرای کامل پروتکل ها و دستورالعمل های آزمایشگاهی در کووید ۱۹

بحث و تبادل نظر و بررسی راهکارهای حفظ زنجیره تامین آزمایشگاهی با روش های تامین مالی، تجهیزاتی و خرید تضمینی جهت پشتیبانی از آزمایشگاه های کشور با تاکید بر آزمایشگاه های خصوصی با جلب مشارکت صاحبان فرایند اعم از تولید کننده، وارد کننده، مصرف کننده و خریدار خدمت بر اساس صلاحیت های حرفه ای و نیاز کشور.

 

استفاده ازظرفیت  پشتیبانی آزمایشگاهی به خصوص آزمایشگاه های خصوصی در فرایندهای بازگشایی و بازگشت به کار جامعه به منظور حمایت از فعالیت های اقتصادی و استمرار آن در دوران کووید ۱۹ از طریق نقش آزمایشگاه و آزمایش در برنامه های کلان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و حمایت از ارائه خدمات مطلوب به مردم به صورت ادغام یافته با برنامه های ستاد کرونا.

 

ساماندهی فعالیت استارت آپ ها با عنایت به ماهیت اطلاع رسانی و تبلیغات آنها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و جلوگیری از تحمیل هزینه ها و ایجاد تقاضای القایی بر مردم و حمایت از کسب و کارهای فوق با اراده بسته خدمت حمایتی از ارائه دهندگان خدمات سلامت در راستای افزایش اعتماد مردم به نظام سلامت و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا.

 

 

منبع خبر: ایلنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics