تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت از واحدهای تولیدی با بخشودگی جرائم مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی اردبیل ، بخشودگی جرائم مالیاتی را در راستای حمایت از واحدهی تولیدی عنوان کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری رسانه مالیاتی ایران، قلی زاده، مدیرکل امور مالیاتی اردبیل ، دردیدار با فرمانداران شهرستان های گرمی و بیله سوار ضمن ارائه گزارشی از میزان دریافتی درآمدهای مالیاتی به ویژه مالیات برارزش افزوده و توزیع آن بین شهرداری ها و دهیاری ها به اهمیت وصول به موقع درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و درآمدهای مالیاتی را در شرایط تحریم عامل موثری برای تامین بودجه کشور و اداره آن دانست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی پرداخت مالیات و مشارکت مردمی در تامین بخشی از هزینه های کشور رامهم ارزیابی کرد و به نحوه تسهیم عوارض ارزش افزوده اشاره کرد و میزان عوارض پرداختی در سال 98 به شهرداری و دهیاریهای شهرستان گرمی را 7 میلیارد تومان اعلام نمود.
مدیرکل امور مالیاتی اردیبل سیاست سازمان امور مالیاتی در سال جهش تولید را حمایت از تولیدکنندگان دانست و افزود: سعی می کنیم با اعمال معافیت های قانونی و اعمال بخشودگی جرایم مالیاتی در کنار واحد تولیدی باشیم.

 

قلی زاده ، فرهنگ سازی مالیاتی را در تحقق درآمدهای مالیاتی مهم دانست و هوشمند سازی سیستم مالیاتی کشور را از اولویت های سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد با بهره مندی از سیستم هوشمند بتوانیم بخشی از مطالبات جامعه در زمینه عدالت مالیاتی را محقق نماییم.
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه دریافت مالیات هوشمند پرداخت و اجرای طرح جامع مالیاتی را پیش فرض اجرای مناسب این طرح دانست.
مدیر کل امور مالیاتی اردبیل بهره‌گیری از منابع انسانی جوان با دانش فنی و تجربه و سوابق کاری بالا را پشتوانه اجرایی این طرح دانسته و اظهار داشت: با استفاده از توانمندی های همکاران زمینه برای اجرای مالیات هوشمند فراهم شده است.

 

در ادامه بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی نیز از اداره کل امور مالیاتی استان خواست به رفع مشکلات تولید کنندگان و کارآفرینان بپردازد.
همچنین در پایان قبادی، فرماندار بیله سوار، سهم عوارض وصولی از محل مالیات بر ارزش افزوده را در امر توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار روشنگری موضوع جهت اقناع افکار عمومی به منظور مشارکت در تامین درآمدهای مالیاتی شد و افزود: اگر مردم از کم و کیف درآمدهای مالیاتی و نحوه توزیع مجدد آن در سطح جامعه مطلع شونددر پرداخت آن مشارکت جدی خواهند داشت و باید طوری فرهنگ‌سازی کنیم تا مردم پرداخت مالیات برای تامین هزینه های ضروری جامعه را امری واجب بدانند.

 

 

منبع خبر: سازمان امور مالیاتی کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

فرزانه جنتی |   1399/05/23 19:44:54   |
0     0
اگر مردم از کم و کیف درآمدهای مالیاتی و نحوه توزیع مجدد آن در سطح جامعه مطلع شونددر پرداخت آن مشارکت جدی خواهند داشت
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
mrz |   1399/05/26 00:39:05   |
0     0
فرهنگ سازی مالیاتی را در تحقق درآمدهای مالیاتی مهم دانست و هوشمند سازی سیستم مالیاتی کشور را از اولویت های سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اعلام نمود و اظهار امیدواری کرد با بهره مندی از سیستم هوشمند بتوانیم بخشی از مطالبات جامعه در زمینه عدالت مالیاتی را محقق نماییم.
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در زمینه دریافت مالیات هوشمند پرداخت و اجرای طرح جامع مالیاتی را پیش فرض اجرای مناسب این طرح دانست.
مدیر کل امور مالیاتی اردبیل بهره‌گیری از منابع انسانی جوان با دانش فنی و تجربه و سوابق کاری بالا را پشتوانه اجرایی این طرح دانسته و اظهار نمود: با استفاده از توانمندی های همکاران زمینه برای اجرای مالیات هوشمند فراهم شده است.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics