تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مسایل و مشکلات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کشور بررسی شد

با حضور دکتر حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست تخصصی بررسی چالش‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در محل تالار یاران شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست تخصصی دکتر عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علاالدین ازوجی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال این وزارت‌خانه، مهندس علی‌اوسط هاشمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و دکتر ابراهیم صالحی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم حضور داشتند.
گزارش مذکور حاکی است که در نشست مذکور که محمود ملکوتی‌خواه رییس امور عمومی، قضایی، دفاعی و امنیتی سازمان برنامه و بودجه کشور و سعید طاهری رییس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای همین سازمان هم حضور داشتند، مسایل و مشکلات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بررسی و تحلیل شد.
در این نشست ضمن بررسی چالش‌های پیش‌روی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ‌به تدوین راهبرد‌ها و سیاست‌های این نظام آموزشی در برنامه هفتم توسعه و توجه ویژه به آن هم تأکید شد. 
همچنین دکتر پوراصغری ضمن بیان لزوم ارتقای جایگاه و منزلت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و نقش این آموزش‌ها در توسعه اقتصادی بر جهش تولید در فعال کردن و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در ارایه آموزش‌های مهارتی تأکید نمود.

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics