تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جدیدترین خبر از ماجرای پرداخت بدهی پرسپولیس به برانکو

باشگاه پرسپولیس مقدمات پرداخت پول برانکو و دستیارانش را فراهم کرده و به احتمال فراوان تا پیش از تاریخ اعلام شده از سوی فیفا این بدهی پرداخت خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا ، طبق رای فیفا، باشگاه پرسپولیس موظف است تا تاریخ ۶ آگوست ( ۱۶ مرداد ماه) پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کند و در غیر این صورت با جریمه روبه رو خواهد شد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از برانکو خواهان ارائه شماره حساب در عمان شده و طبق صحبت‌های انجام شده بین طرفین این پول قرار است تا تاریخ مقرر به حساب سرمربی اسبق پرسپولیس پرداخت شود.

البته این پول تنها برای مطالبات مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز و برانکو خواهد بود. باشگاه از فیفا درخواست کرده تا طلب زلاتکو و ایگور پنادیچ هم از طریق درآمدهای این باشگاه پرداخت شود.

با این حال وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس روز دوشنبه اظهار داشت: ما از باشگاه پرسپولیس انتظار داریم تا در موعد مقرر این پول را پرداخت کند و تنها ۳ روز فرصت برای پرداخت این پول باقی مانده است.

وی افزود: اگر باشگاه بخواهند از جریمه و خسارت جلوگیری کند، باید تمام این پول را پرداخت کند.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که ظاهرا باشگاه قصد دارد در ۲ قسط این پول را پرداخت کند، اضافه کرد: هیچ پیشنهاد جدیدی ارائه نشده است. از طرفی هیچ یک از موکل‌های من موافق این موضوع نیستند.

بوسیچ اضافه کرد: با این حال ما شماره حساب برانکو در عمان را به باشگاه ارائه دادیم و منتظر هستیم تا در فرصت مقرر این پول پرداخت شود.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics