تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با این روش ها لکه های قدیمی لباس دوست داشتنی خود و کودک تان را ازبین ببرید.

بسیار پیش آمده است که به صورت اتفاقی یکی از لباس های دوست داشتنی خود را هنگام خوردن چیزی کثیف کرده باشیم و یا کودک کوچک ما با لباسی کثیف به سراغ ما آمده باشد و یا اتفاقی به لکه ای بر روی فرش های خانه خود بر بخوریم .

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری سایت طلا ، این بار می خواهیم برای همیشه این لکه ها را پاک کنیم و دوباره از دیدن زیبایی و تمیزی فرش خود لذت ببریم و لباس مورد علاقه مان بار دیگری بپوشیم و از دیدن کودک خودمان در لباس های بدون لک ماندگی احساس خوبی داشته باشیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در اینجا به پگونگی بر طرف کردن برخی از این لکه ها بر روی لباس و یا فرش های خانه می پردازیم.

 

لکه غذا:

به محض اینکه لکه ایجاد شد، از مقدار زیادی جوش شیرین یا نشاسته ذرت برای پوشاندن لکه و جذب آن استفاده کنید. پودر را به مدت دو یا سه دقیقه بگذارید، سپس آن را جدا کنید. یک قطره کوچک از مایع ظرفشویی را روی لکه بگذارید و به آرامی با یک حوله کاغذی مرطوب خیس کنید.

 

لکه قهوه:

همه ما قهوه را در یک زمانی پایین پیراهن هایمان ریختیم. برای درمان پارچه لکه دار، از نوشابه برای خیساندن ناحیه لکه دار استفاده کنید، سپس با یک پارچه نمدار لکه از بین ببرید.

اگر قهوه خود را روی فرش ریخته اید ، با یک دستمال یا حوله کاغذی تمیز کنید، سپس کمی آبجو را روی آن بریزید و دوباره به آرامی آب کنید. برای خلاص شدن از شر هر آبجو باقی مانده، آن را با آب تمیز و لکه را بشویید.

 

لکه سس قرمز:

بعداز خراشیدن لکه با یک چاقوی کره خوری، لباس و مبلمان را پاک کنید. لکه را در آب سرد خیس کنید و آن را در مواد شوینده و مایع لباسشویی بپوشانید، سپس از اسفنجی برای اعمال پراکسید هیدروژن در منطقه لکه استفاده کنید. لکه باید مثل جادو ناپدید شود!

 

لکه سس سالاد و روغن:

ترکیب روغن که پایه سس سالاد است دلیل بر از بین رفتن لکه ها به سختی است. یک ژل پاک کننده لکه را روی پارچه لک شده بگذارید، سپس محل لکه شده را با آب داغ بشویید و مواد شوینده مایع را روی لکه مالش دهید. پارچه را به مدت حدود 5 دقیقه رها کنید، سپس این پوشاک را در گرمترین تنظیم دستگاه ماشین لباسشویی خود بشویید.

 

لکه شکلات:

سعی کنید تکه های شکلات باقی مانده را با یک قاشق از بین ببرید، اما آن را نتراشید زیرا لکه ها را خراب تر می کنید. برای شستشوی لکه از آب سرد استفاده کنید، سپس مواد شوینده مایع لباسشویی یا صابون مایع را روی آن بمالید. پارچه را برای چند دقیقه کنار بگذارید، سپس تا 15 دقیقه در آب سرد خیس کنید. با مالیدن لکه با انگشتان هر پنج دقیقه به لکه کمک کنید، سپس تا زمانی که لکه از بین برود بشویید.

 

لکه کره:

پاک کردن لکه ایجاد شده توسط کره بسیار ساده است. برای تمیز کردن لکه از مایع ظرفشویی استفاده کنید و آن را به خوبی بشویید. لباس را در آب داغ بشویید. قبل از خشک شدن آن مطمئن شوید که لکه از بین رفته است ، زیرا کره می تواند با این روش لکه ای دائمی روی لباس شما بماند!

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics